Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare serviciu de asistenta tehnica ?vederea asigurarii consultantei si expertizei necesare implementarii proiectului „Un cadru legislativ mai coerent pentru o administratie publica mai eficienta" – cod SMIS 2989 (realizarea analizei disfunction


Anunt de participare numarul 99380/07.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Chiran, Tel. 021.303.70.80, interior 10647, In atentia:  Cristina Chiran, Email:  [email protected], Fax:  021.313.27.61, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare serviciu de asistenta tehnica ?vederea asigurarii consultantei si expertizei necesare implementarii proiectului „Un cadru legislativ mai coerent pentru o administratie publica mai eficienta" – cod SMIS 2989 (realizarea analizei disfunctionalitatilor legislative, elaborarea proiectului de act normativ), organizarii vizitelor de studiu, acordarii de suport autoritatilor publice, inclusiv partea de formare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor – Directia Generala Unitatea Centrala pentru Reforma Administratiei Publice, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare serviciu de asistenta tehnica ?vederea asigurarii consultantei si expertizei necesare implementarii proiectului „Un cadru legislativ mai coerent pentru o administratie publica mai eficienta" – cod SMIS 2989 (realizarea analizei disfunctionalitatilor legislative, elaborarea proiectului de act normativ), organizarii vizitelor de studiu, acordarii de suport autoritatilor publice, inclusiv partea de formare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica ?vederea asigurarii consultantei si expertizei necesare implementarii proiectului „Un cadru legislativ mai coerent pentru o administratie publica mai eficienta" – cod SMIS 2989.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 323, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 24.000 lei.Garantia de buna executie se constituie ?procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din PODCA, Axa prioritara 1: "?bunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice", domeniul de interventie 1.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)-Formularul nr.4;Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.5;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat pentru plata CAS (pentru statele ?care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, sau echivalent;Cazier judiciar pentru administrator / administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale –Formular nr.6.
Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si ?egistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare dec?echivalentul ?lei a 250.000 Euro;
- media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie pozitiva. ? cazul ?care ofertantul este ?iintat dupa 31.12.2008, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare cu rezultat pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii ?ultimii 3 ani -Formularul nr.7;
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile expertilor;
Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt ?eplinite de acestia -Formularul nr. 8.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici, ?reuna) trebuie sa dovedeasca ?eplinirea cerintelor minime privind finalizarea cu succes ?ultimii 3 ani a cel putin unui contract incluz? prestarea de servicii de asistenta tehnica sau consultanta, cu valoare mai mare sau egala cu echivalentul ?lei a 400.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului. Expertii propusi pentru indeplinirea contractului vor trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: Expertul cu titlu permanent ?domeniul juridica) Calificari si abilitati: -absolvent al unei institutii de ?atam? superior acreditata sau recunoscuta de Statul Rom? cu specializare ?domeniul juridic ;
-cunostinte ?domeniul administratiei publice, dovedite prin certificate/atestate/diplome de absolvire de programe de studii universitare sau post-universitare ?domeniu ;
-cunostinte de limba engleza care sa ?permita exprimarea opiniilor ?scris si oral dovedite prin certificate/atestate/diplome de absolvire de cursuri de limba engleza/cursuri urmate ?limba engleza.b)Experienta profesionala : - minim 7 ani vechime ?munca ?domeniul juridic sau ?domeniul didactic cu specializarea drept ;
- experienta ?elaborarea a minim 3 acte normative (la nivel de legi sau ordonante de urgenta sau ordonante sau hotar? ale Guvernului) ?domeniul administratiei publice din Rom?a, dovedite prin recomandari din partea institutiei initiatoare sau documente doveditoare ale participarii ?grupuri de lucru ori alte colective similare constituite ?vederea elaborarii de acte normative ;
- experienta ?elaborarea a cel putin 3 studii / analize / articole de specialitate / documente de politici publice / ghiduri / metodologii / strategii viz? aspecte privind reforma administratiei publice din Rom?a ;
- buna cunoastere a sistemului administrativ european dovedita prin diplome / certificate / atestate de participare la cursuri de specializare ?domeniu sau implicarea ?elaborarea de studii. Cerintele minime de calificare pentru celalalt expert sunt precizate la punctul VI.3 din prezentul anunt de participare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 12:00
Locul: M.A.I-D.E.A., Strada Eforie, nr.3, Sector 5, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa si reprezentanti ai ofertantilor ?baza unei ?uterniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din Programul Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Axa prioritara 1: "?bunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice", domeniul de interventie 1.1: - ?bunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politico-administrativ
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Expertul cu titlu permanent ?domeniul comunicariia) Calificari si abilitati: - absolvent al unei institutii de ?atam? superior acreditata sau recunoscuta de statul Rom?;
- cunostinte ?domeniul comunicarii / relatiilor publice, dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de programe de studii universitare sau post-universitare ?domeniu ;
- cunostinte de limba engleza care sa ?permita exprimarea opiniilor ?scris si oral dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de cursuri de limba engleza / cursuri urmate ?limba engleza.b) Experienta profesionala : - experienta profesionala genarala de minim 5 ani ;
- experienta ?organizarea a minim 3 evenimente (ex : conferinte / seminarii cu peste 100 de participanti / forumuri de dezbatere / campanii de promovare sau constientizere etc.) din care cel putin unul pentru o institutie publica sau av? ca tematica administratia publica dovedita prin recomandari din partea institutiilor organizatoare ;
- experienta ?ultimii 3 ani ?elaborarea de strategii de comunicare si / sau promovare (minim o strategie), dovedita prin recomandari din partea institutiilor organizatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213321240, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax:  0213130219, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2010 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer