Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE SERVICIU DE CREDITARE


Anunt de participare numarul 38945/14.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI CIUGUD
Adresa postala: Str. PRINCIPALA Nr. 157., Localitatea: Ciugud, Cod postal: 517240, Romania, Punct(e) de contact: DAN DORU POP, Tel.0258 841205, Email: [email protected], Fax: 0258 841205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE SERVICIU DE CREDITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: COMUNA CIUGUD JUDETUL ALBA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI CIUGUD JUDETUL ALBA DORESTE ACHIZITIONAREA UNUI CREDIT IN VALOARE DE 1 000 000 LEI PE O DURATA DE MAXIM 15 ANI PENTRU A ASIGURA COFINANTAREA PROIECTULUI "COLECTOR CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE COMUNA CIUGUD, SATELE LIMBA, CIUGUD SI SEUSA", IN VALOARE TOTALA DE 4 100 000 FARA TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN SERVICIU DE CREDITARE IN VALOARE DE 1 000 000 PE O DURATA DE MAXIM 15 ANI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU SE CER
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
NU ESTE CAZUL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE SAU ASOCIATII DE PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-CERTIFICAT DE INREGISTRARE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
-SA FIE AUTORIZATE PENTRU A EFECTUA SERVICII DE CREDITARE
-CONSTITUITE CU RESPECTAREA LEGISLATIEI IN VIGOARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL
BALANTA DE VERIFICARE
CONTUL DE PROFIT SI PIERDERI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA CONFORM CERINTELOR DIN DOCUMENTATIA DE PARTICIPARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
-OFERTANTII TREBUIE SA FIE OPERATORI ECONOMICI CU EXPERIENTA SIMILARA
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5456/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATANUMERAR LA CASIERIA PRIMARIEI COMUNEI CIUGUD
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
17.12.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2007 12:30
Locul: PRIMARIA COMUNEI CIUGUD (SALA DE SEDINTE)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR SI INSTITUTIILE ABILITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
IMPRUMUTUL BANCARE SE FACE PENTRU A ASIGURA COFINANTAREA DIN BUGETUL LOCAL A PROIECTULUI COLECTOR CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE COMUNA CIUGUD, SATELE LIMBA CIUGUD SI SEUSA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLES NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR I.C. BRATIANI, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258 810289, Fax: 0258 810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMP. DE ACHIZITII PUBLICE SAU SECRETARIATUL PRIMARIEI COMUNEI CIUGUD
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.157, Localitatea: CIUGUD, Cod postal: 517240, Romania, Tel.0258 841205, Email: [email protected], Fax: 0258 841205, Adresa internet (URL): WWW.CIUGUD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2007 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer