Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare si implementare soft integrat, prestare de servicii de analiza, dezvoltare si mentenanata de aplicatii software individuale si de dezvoltare site- uri si aplicatii server Internet, pentru proiectul Agromanager, nr de referinta POSDRU/92/3.1/


Anunt de participare numarul 130644/21.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AgroAdvice
Adresa postala:  Str.Stan Tabara nr. 28-32, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  051795, Romania, Punct(e) de contact:  Nicoleta Costache, Tel. 021.208.67.33, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.agroadvice.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC AgroAdvice SRL
Adresa postala:  Str. Franzelarilor nr.5, sector 2, Bucuresti, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  020785, Romania, Punct(e) de contact:  Nicoleta Costache, Tel. +4021.201.08.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.201.08.47
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC AgroAdvice SRL
Adresa postala:  Str. Franzelarilor nr.5, sector 2, Bucuresti, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  020785, Romania, Punct(e) de contact:  Nicoleta Costache, Tel. +4021.201.08.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.201.08.47
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC AgroAdvice SRL
Adresa postala:  Str. Franzelarilor nr.5, sector 2, Bucuresti, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  020785, Romania, Punct(e) de contact:  Nicoleta Costache, Tel. +4021.201.08.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.201.08.47
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de consultanta pentru afaceri si management
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare si implementare soft integrat, prestare de servicii de analiza, dezvoltare si mentenanata de aplicatii software individuale si de dezvoltare site- uri si aplicatii server Internet, pentru proiectul Agromanager, nr de referinta POSDRU/92/3.1/S/64291
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SC Agroadvice SRL
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare si implementare soft integrat, prestare de servicii de analiza, dezvoltare si mentenanata de aplicatii software individuale si de dezvoltare site- uri si aplicatii server Internet, pentru proiectul Agromanager, nr de referinta POSDRU/92/3.1/S/64291.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 820, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 16000 LEI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare, fonduri Europene (program POSDRU), si fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;
Declaratii privind calitatea de participant;
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframedie de afaceri pentru ultimii 3 ani, minim 1.600.000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari servicii similare in ultimii 3 ani;
Declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani;
Lista privind personalul propus;
Lista cuprinzand subcontractantii declarati;
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: unul sau maxim doua contracte similare, cu o valoare cumulata de cel putin 820.000 RON. Aditional se solicita ca minim unul din cele doua contracte sa aiba ca obiect realizarea serviciilor, pentru companii care activeaza in domeniulagricol sau servicii pentru agricultura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Grafic de Livrare/Implementare
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
64291
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2011 15:00
Locul: Str. Franzelarilor nr.5, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din FondulSocial European prin POSDRU Fonduri bugetare.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cele 10 zile se considera incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta despre actul considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Jurist Gabriel Sismanian
Adresa postala:  Std. Franzelari nr.5, sector 2, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  051795, Romania, Tel. 021.208.67.33
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 20:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer