Licitatie Publica - Achizitionare si inscriptionare materiale promotionale pentru Programul Operational Comun Marea Neagra 2007-2013
Anunt de participare numarul 80189/15.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Ionescu, Tel.0372 111 478, Email: [email protected], Fax: 0372 111 445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare si inscriptionare materiale promotionale pentru Programul Operational Comun Marea Neagra 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Apolodor nr. 17, Sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare si inscriptionare materiale promotionale pentru Programul Operational Comun Marea Neagra 2007-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Materiale promotionale:
Pix plastic: 1000 buc.
Banner poliplan roll-up: 4 buc.
Mape carton: 1000 buc.
Ecusoane: 1000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 142.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 342, 85 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - Asistenta tehnica a programului de Cooperare Transfrontaliera (ENPI) Romania Bazinul Marii Negre 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat fiscal, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.
Certificat de atestare fiscalaprivind plata obligatiilorla bugetul general consolidat.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare.
Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriBilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizat si inregistrat la A.N.A.F. (D.G.F.P.-A.F.P), copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
RECOMANDARI din parte unor clienti importanti privind colaborarea cu acestia. (3 recomandari)
Fisa experienta similara.
Documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii firmelor producatoare pentru fabricarea produselor ofertate (ISO 9001)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Vor depune oferta doar operatorii economici care au trecut de fazele anterioare de selectie/calificare, desfasurate offline.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2009 10:30
Locul: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluarePersoanele imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Asistenta tehnica a programului de Cooperare Transfrontaliera (ENPI) Romania Bazinul Marii Negre 2007-2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Sr. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-21-310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40-21-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 70-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021 332 12 40, Fax: 021 332 33 77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Apolodor nr. 17, sect 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.0372 111 649, Fax: 0372 111 649, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2009 15:36