Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE SI MONTARE DE TAMPLARIE INTERIOARA SI EXTERIOARA LA JUDECATORIA SECTORULUI 3 BUCURESTI


Anunt de participare numarul 130783/21.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala:  BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHITA DUB, Tel. 0213187726, Email:  [email protected], Fax:  0213187719, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: ACTIVITATI DE JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE SI MONTARE DE TAMPLARIE INTERIOARA SI EXTERIOARA LA JUDECATORIA SECTORULUI 3 BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: JUDECATORIA SECTORULUI 3-STR. ILFOV, NR.6, SECTOR 5, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 630, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ATRIBUIREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE SE VA FACE IN FUNCTIE DE FINANTARE SI DE NECESITATILE AUTORITATII CONTRACTANTE, LUNAR, TRIMESTRIAL SI ANUAL, DUPA CAZ
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA SI MONTAREA DE TAMPLARIE EXTERIOARA SI INTERIOARA LA SEDIUL JUDECATORIEI SECTORULUI 3 DIN STR. ILFOV, NR.6, SECTOR 5, BUCURESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421100-5 - Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AUTORITATEA CONTRACTANTA INTENTIONEAZA SA INCHEIE PRIN PROCEDURA DE LICITATIE DESCHISA, UN ACORD-CADRU PE O PERIOADA DE MAXIM 48 LUNI
Valoarea estimata fara TVA: 630, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare este de 26310 lei si se poate constitui prin orice instrument de garantare, cu respectarea dispozitiilor art.86 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr34/2006;
Certificat de atestare fiscala;
Certificat constatator si Certificat de inregistrare emis de ORC;
Autorizatie de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala;
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra de afaceri;
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari-trebuie sa fie mai mare sau egala cu 280000 lei;
Lichiditatea generala mai mare de 90%;
Bilantul contabil si anexele pe ultimii 3 ani(2010, 2009, 2008);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, insotita de minim o (una) recomandare;
Experienta similara-valoarea cumulata pentru maxim 3 contracte similare finalizate sau in curs de finalizare, a caror valoare nu trebuie sa fie mai mica de 280000 lei (fara TVA)
Dispun de maxim 30 de persoane specializate indulgherie si tamplarie;
Dispun de un responsabil tehnic cu executia(RTE);
Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001, Certificat OHSAS 18001 sau echivalentul acestora.
Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora;
Lista asociatilor si Acordul sau conventia preliminara de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie a lucrarilor si materialelor folosite
20%
Descriere: Ptr. cea mai mare per. de garantie(luni)-20 pct.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul rundelor de licitatie: Durata rundei de licitare: 1 zi.Licitatie electronica se va incheia dupa terminarea primei runde de licitare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2011 12:00
Locul: TRIBUNALUL BUCURESTI-BDUL. UNIRII, NR.37, SECTOR 3, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.Alte persoane invitate sa participe la deschiderea ofertelor, cu aprobarea autoritatii contractante si a Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, in format electronic, la adresa de internet www.e-licitatie.ro si pe site-ul Tribunalul Bucuresti, la adresa de internet www.tmb.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Bucureti
Adresa postala:  Bd-ul Unirii, nr.37, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 0213187700, Email:  [email protected], Fax:  0213187731, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2011 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer