Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare Sistem Interactiv Grafic de Management, instalarea Sistemului si instruirea personalului in vederea aplicarii lui


Anunt de participare numarul 111131/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA INTERCOMUNITARA CIUGUD-BERGHIN
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA NR.157, Localitatea:  Ciugud, Cod postal:  517240, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHE DAMIAN, Tel. 0258 841205, Email:  [email protected], Fax:  0258 841205, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ASOCIATIE INTERCOMUNITARA
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare microregionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare Sistem Interactiv Grafic de Management, instalarea Sistemului si instruirea personalului in vederea aplicarii lui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comunele Ciugud si Berghin, jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ofertantul este obligat sa furnizeze un sistem interactiv grafic de management compus din 16 aplicatii informatice introduse in infrastructura de calcul a primariilor a doua comune apartinatoare judetului Alba si care formeaza Asociatia, respectiv comuna Ciugud si comuna Berghin, sa asigure instalarea siintretinerea sistemului, instruirea personalului angajat al celor doua comune in vederea utilizarii aplicatiilor si a sistemului in general.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48781000-6 - Pachete software pentru managementul sistemelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Sistem interactiv Grafic de management compus din 16 aplicatii informatice, serviciile de instalare, mentenanta si serviciile de instruire ale personalului in vederea aplicarii lui
Valoarea estimata fara TVA: 382, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 7 500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat prin Programul Operational dezvoltarea Capacitatii Administrative din Fondul Social European
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici calificati si abilitati pentru executarea contractului sau asociatii de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita neincadrarea in prevederile Art 180 si 181 din OUG 34/2006, plata impozitelor si asigurarilor catre bugetul general consolidat si bugetele locale, certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil insoti de contul de profit si pierderi pe ultimii 3 ani, formularul de identificare financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul va dovedi ca a inregistrat profit conform bilantului contabil aferent 2007, 2008, 2009, cifra de afaceri per ultimii 3 ani - minim 700 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, contract/contracte similare, procese verbale de receptie, lista cu personalul angajat si personalul disponibil, standarde de calitate, mediu si securitatea informatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin1 contractfinalizat prin implementarea unui sistem software integrat similarin cadrul a doua institutii ale administratiei publice localein valoarede cel putin 380.000 lei (fara TVA), sau 2 contracte finalizate prin implementarea unui sistem software integrat similar incheiate fiecare cu o institutie a administratiei publice localecu valoarea insumata de cel putin380.000 lei.Cerinte minime impuse in legatura cu numarul, specializarea si experienta personalului implicat in executarea contractului: PentrumanageruldeproiectIT (reprezentant furnizor in cadrul proiectului, membruinechipadeconducerea proiectului): sa fie Manager de Proiect certificat, cu o vechime de minim 1 an, (se va prezenta copie dupa diploma); minim 5 ani de experienta in implementari de solutii in administratiapublica (se va prezentao lista cuminim10implementarirealizatein institutiidiferite, impreunacudatelede contact ale beneficiarilor), experienta de coordonareacelputin3proiectede implementare aunorsolutiisoftware integrate(sevorfurnizaminim3 recomandarinominale dinpartea beneficiarilorpentrumanageruldeproiect IT).?Pentruechipatehnica: minim2persoane certificate ca dezvoltatori de catre producatorul software-ului de baza ofertat.Pentru echipa tehnica: minim 2 persoane cu competente certificate de catre producator pentruconfigurarea software-ului de baza ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
301/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2010 12:30
Locul: Comuna Ciugud, Str. Principala nr. 157, localitatea Ciugud, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, comisia de evaluare, reprezentanti ai finantatorului, supervizori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative - fondul Social European
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ? SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV ALBA IULIA
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  515200, Romania, Tel. 0258810289, Email:  [email protected], Fax:  0258810286, Adresa internet (URL):  portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor O.U.G. 34/2006 si a H.G. 925/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia Intercomunitara de Dezvoltare Ciugud-Berghin
Adresa postala:  Str. Principala nr. 157, Localitatea:  Ciugud, Cod postal:  517240, Romania, Tel. 0258841205, Email:  [email protected], Fax:  0258841205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2010 18:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer