Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare soft integrat pentru eficientizarea activitatilor Primariei Or. Rasnov, prin furnizarea de servicii on-line si instruire personal


Anunt de participare numarul 100816/27.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Adresa postala:  str. I.L. Caragiale nr. 21, Localitatea:  Rasnov, Cod postal:  505400, Romania, Punct(e) de contact:  Adrian Ioan Vestea, Tel. 0268/230.002, In atentia:  Claudiu Cotet, Email:  [email protected], Fax:  0268/230.002, Adresa internet (URL):  www.primariarasnov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare soft integrat pentru eficientizarea activitatilor Primariei Or. Rasnov, prin furnizarea de servicii on-line si instruire personal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.A.T. Oras Rasnov, str Piata Unirii nr. 12
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este de furnizare si instalare a unui soft integrat pentru eficientizarea activitatilor Primariei Or. Rasnov, prin furnizarea de servicii on-line si instruire personal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat in acest anunt.
Valoarea estimata: -aplicatie software – 745.200 lei fara TVA
-formare profesionala a persoanelor care vor utiliza produsele software – 77.400 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 822, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de participare=16.452 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial„Cresterea Competitivitatii Economice" POSCCE SMIS - CSNR 5267Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
-Formular 5 - „Declaratie privind eligibilitatea"
-Formularul 6 – Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat de atestare fiscala-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
-Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de ?egistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formular 7 „Informatii generale- Bilantul contabil pe anii 2007, 2008, 2009 pozitiv-Media Cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009)> 1.645.200 RON-Media profitului net pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul 10 – Experienta similara(Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani)-Formular 11 (Experienta similara – Detalierea proiectelor)
-Formularului 8 - Informatii generale despre personalul ofertantului(Ofertantul trebuie sa puna la dispozitia proiectului o echipa de minim 11experti).
-Formularul 19 – Declaratie de exclusivitate si disponibilitate
-Capacitate tehnica pentru acordarea serviciilor de asistenta tehnica si suport clienti
-Formularul12- Sisteme de asigurare a calitatii.
-Formularul 9 Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor
-Formularului 13 Sanatatea si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Ofert a finaliz cu bine in ultimii 3 ani un contr in val de cel putin 800.000 RON fara TVA, la nivel de oras similar or Rasnov, in dom furniz si implem unui sist inf, avand ca obcele 16 sub-sist compon ale ofertei si care contine totodata: •Min 50 utiliz;•Instruire utiliz finali, oper de soft, admin de sistem (cel putin 50 pers instruite);•Subsistem de plata taxe si impoz locale prin internet cu card bancar. Pt acest modul solicitam ca durata si implem contract prezentat ca exp similara sa fie mai mare de 24 luni.Nota: Val de cel putin 800.000 RON fara TVA poate fi atinsa si prin cumul val a 2 sau 3 contr similare.2)a)Manag de proiect: (1 pers): -Studii sup. de lunga durata (finaliz) in dom IT;
-Min 5 ani de exp ca manag de proiect in dom IT;
-Particip in cel putin 3 proiecte in calit de manag de proiectcare au inclus implement de solutii soft;Prez a minim 2 recomand de la benef ce releva calit de manag de proiect in proiecte de implement si dezv solutii tip portal.b)Coordonat echipa dezv sist inform(1pers): -Studii univ (finaliz) de lunga dur in dom Ec.sau IT;
-Min 5 ani de exp in dom IT/soft;Min 9 ani exp dovedita in manag, in calit de coord, manager, dir, etc.c)ing de sistem spec servere (1 pers)•Studii sup in dom IT ( D de Lic)•Min 7 ani exp in dom IT.•Exp si compet adecv ptasig serv care fac ob contr. Se vor prez copii dupa certif.d)ing de sistem – adm Sist de Operare (1 pers) : •Min 3 ani exp in dom IT.•Exp si competente adecvate ptasig serv care fac ob contract, respectiv: •Certific prof rec intern pe una din platformele soft, MCSE, MCSA, MCP (in cazul prod Microsoft) sau echive)Specialisti aplicatii soft de tip ERP: Atrib gen: Dov particip in min 2 proiecte integr, fiecare dintre acestea de o val min de200.000 euro si un nr minim de 75 utiliz*Consultant Dezv soft -dezvoltator softcu exp de min 3 ani in proiecte integr soft(1 pers)*Consult Implement(2 pers)(exp de min 3 ani in proiecte integr soft*Consultant Productie/suport(1 pers)-exp de min 3 ani in proiecte integr softf)Spec soft arhiva electr(1 pers)g)Spec soft portal(1 pers)h)Spec soft de baza pt portal(1 pers)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
40%
Descriere: Vor fi evaluate in urma unei sesiuni dem.
3.
Perioada garantie
20%
Descriere: Perioada garantie soft integrat
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
COD SMIS - CSNR 5267
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2010 12:00
Locul: U.A.T. Oras Rasnov str. I.L. Caragiale nr. 21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate sa participe la deschiderea ofertelor sau reprezentanti ai acestora in baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial„Cresterea Competitivitatii Economice" POSCCESMIS - CSNR 5267"Eficientizarea activitatilor interne ale Primariei Or. R?ov si furnizarea de servicii publice on-line ?urma interoperabilitatii sistemelor electronice."
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala:  B-dul 15 Noiembrie nr. 45, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500097, Romania, Tel. 0040-(0268)419615, Fax:  0040-(0268)475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.A.T. Oras Rasnov
Adresa postala:  str. I.L Caragiale nr. 21, Localitatea:  Rasnov, Cod postal:  505400, Romania, Tel. 0268.230.002, Email:  [email protected], Fax:  0268.230.222, Adresa internet (URL):  www.primariarasnov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2010 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer