Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare soft integrat pentru eficientizarea activitatilor Primariei Or. Rasnov, prin furnizarea de servicii on-line si instruire personal


Anunt de participare numarul 106925/31.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Adresa postala:  str. I.L. Caragiale nr. 21, Localitatea:  Rasnov, Cod postal:  505400, Romania, Punct(e) de contact:  Adrian Ioan Vestea, Tel. 0268/230.002, Email:  [email protected], Fax:  0268/230.002, Adresa internet (URL):  www.primariarasnov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare soft integrat pentru eficientizarea activitatilor Primariei Or. Rasnov, prin furnizarea de servicii on-line si instruire personal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Piata Unirii nr 12 oras Rasnov, jud Brasov
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este de furnizare si instalare a unui soft integrat pentru eficientizarea activitatilor Primariei Or. Rasnov, prin furnizarea de servicii on-line si instruire personal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini atasat in acest anunt
Valoarea estimata fara TVA: 822, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de buna executie de 10% din valoarea fara TVA a contractuluigarantia de participare este de 16452 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
programul operational sectorial Cresterea Competitivitatii economice POSCCE, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractanti si asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 5 - ?Declaratie privind eligibilitatea?
Formularul 6 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, valabil la data sedintei de deschidere
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data sedintei de deschidere
Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei de afaceri a ofertantului, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009)trebuie sa fie de minim de 1.640.000 RON. Se va completa o declaratie pe propria raspundere, vizata de expertul contabil al societatii, care atesta faptul ca cifra de afaceri are valoarea minima de 1.640.000 RON si este formata din vanzari aferente domeniului de activitate al obiectului contractului.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 10 ? Experienta similaraFormular 11 (Experienta similara ? Detalierea proiectelor)Formularului 8 - Informatii generale despre personalul ofertantuluiFormularul 19 ? Declaratie de exclusivitate si disponibilitate
Capacitate tehnica pentru acordarea serviciilor de asistenta tehnica si suport clientiFormularul12- Sisteme de asigurare a calitatii.
Formularul 9 Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor
Formularului 13Sanatate si protectia municii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contractele finalizate cu bine in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei) in calitate de contractor principal, la nivel de oras similar orasului Rasnov, care au ca obiect (fiecare contract), cel putin 16 sub-sisteme (obligatoriu trebuie sa cuprinda si subsistemul Plata Electronica cu card bancar).Numarul de plati electronice cu card bancar care au fost efectuate pe parcursul unui an fiscal este de minim 500 de plati electronice cu card bancarcontracte de achizitie publica cu minim 50 de utilizatori.Resurse umane: Manager de proiectCoordonator echipa dezvoltare sistem informaticIngineri de sistemminim 2 persoaneSpecialisti aplicatii software de tip ERP: 4 specialistiSpecialist software arhiva electronicaSpecialist software portalSpecialist software de baza pentru portal
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
conf ord 51/2009 art 1
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Vor fi sel pentru et a IIa op ec calificati, in ordinea descrescatoare aval CA pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)aferent ob ctr, dar nu mai putin decat niv min impus respectiv 1.640.000 lei.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
COD SMIS-CNSR 5267
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2010 13:00
Locul: Str Piata Unirii nr 12, oras Rasnov, jud Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantiiimputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice" POSCCE, Axa prioritara 3 - Tehnologia si comunicatiei pentru sectoarele privat si public, Domeniul major de interventie II - Operatinea 2
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala:  B-dul 15 noiembrie nr 45, Localitatea:  brasov, Cod postal:  500097, Romania, Tel. 0268419615, Fax:  0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT oras Rasnov
Adresa postala:  str Piata Unirii nr 12, Localitatea:  Rasnov, Cod postal:  505400, Romania, Tel. 0268230002, Email:  [email protected], Fax:  0368401858, Adresa internet (URL):  www.primariarasnov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2010 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer