Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare solutie de stingere incendii, climatizare si monitorizare


Anunt de participare numarul 126269/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala:  Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010103, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Mihai, Tel. 021-310.16.29, In atentia:  Alexandru Mihai, Email:  [email protected], Fax:  021-310.16.29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare solutie de stingere incendii, climatizare si monitorizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
-Sediul Central
-8 Centre Regionale de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
-42Oficii Judetene de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente necesare pentru buna desfasurarii a activitatii agentiei
-Instalarea si configurarea echipamentelor de stingere a incediilor si climatizare de tip redundant pentru camerele serverelor si arhivele din toate sediile APDRP. De asemenea se doreste realizarea unui dispecerat in cadrul APDRP care va monitoriza si administra aceste echipamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
44480000-8-Diverse echipamente de protectie impotriva incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Echipament de climatizare de tip fault tolerance cu management centralizat ? 136 buc
-Echipament pentru stingerea incediilor ? 136 buc
-Stingatoare ? 521 buc
-Sistem supraveghere video -52 buc
-Monitor ? 2 buc
-Switch 10/100/1000 ? 52 buc
Valoarea estimata fara TVA: 5, 177, 046.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare: 103.540, 94 lei.Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din buget national.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2.Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
4.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5.Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor (pentru statele unde este aplicabil).
6.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza ?declaratia privind eligibilitatea?. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.?
7.Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 anib)Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pentru exercitiile financiare 2008, 2009 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 1.000.000 euro, pe anii financiari incheiati 2008, 2009 si 2010.2.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii/furnizari de bunuri in ultimii 3 ani, Formular nr. 9 ? Fisa de experienta similara;2.Ofertantul va depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalente pentru ofertant;3.Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale, respectiv ISO 18001 sau echivalent;4.Ofertantul trebuie sa fie atestat de catre Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;5.Ofertantul trebuie sa fie atestat de catre Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor;6.Ofertantul trebuie sa fie atestat de catre Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta pentru executarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;7.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine cel putin 3 tehnicieni care sa fie capabili sa implementeze sistemele si instalatiile de semnalizare si alertare in caz de incendiu;8.Ofertantul va prezenta pentru echipamentele de stingere incendii ? stingatoare de tip G5 ? Certificat de conformitate emis de catreInspectoratul General pentru Situatii de Urgenta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a demarat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea si instalarea de echipamente similare prezentei proceduri la care participarea ofertantului a fost in valoare cumulata de cel putin 1.000.000 euro fara TVA;;C.Ofertantul (operator eonomic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent;D.Ofertantul va depune in original sau copii legalizate / lizibile semnate si stampilate cu apostila "conform cu originalul", documente emise de organisme acreditate care ii confirma certificarea pentru un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale ISO 18001 sau echivalent;E.Ofertantul va depune in original sau copii legalizate / lizibile semnate si stampilate cu apostila "conform cu originalul", documente emise de organisme acreditate care ii confirma atestarea pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;F.Ofertantul va depune in original sau copii legalizate / lizibile semnate si stampilate cu apostila "conform cu originalul", documente emise de organisme acreditate care ii confirma atestarea pentru pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor;G.Ofertantul va depune in original sau copii legalizate / lizibile semnate si stampila cu apostila "conform cu originalul", documente emise de organisme acreditate care ii confirma atestarea pentru executarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;H.Ofertantul va depune in original sau copii legalizate / lizibile semnate si stampilate cu apostila "conform cu originalul", certificate de absolvire care sa dovedeasca competente in vederea executarii sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2011 12:00
Locul: Sediul APDRP din Str. Gradina cu Cai nr. 3A, Sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013 Masura de asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
APDRP - Directia Asistenta Tehnica si Leader ? Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala:  Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050111, Romania, Tel. 021 310 16 29, Email:  [email protected], Fax:  021 310 16 29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2011 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer