Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare Stalpi si gard de protectie pentru A2»


Anunt de participare numarul 13075/09.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DITECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI BUCURESTI
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, Sect. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciului Licitatii, Tel.021/318.66.91; 021/318.67.04, In atentia: Monica Conciu Tuser, Fax: 021/318.66.91; 021/318.67.04
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DITECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI BUCURESTI
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, Sect. 6, et.1 cam 19, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciului Licitatii, Tel.021/318.66.91; 021/318.67.04, In atentia: Monica Conciu Tuser, Fax: 021/318.66.91; 021/318.67.04
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DITECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI BUCURESTI
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, Sect. 6, et4 cam45, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciului Licitatii, Tel.021/318.66.91; 021/318.67.04, In atentia: Monica Conciu Tuser, Fax: 021/318.66.91; 021/318.67.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala care functioneaza sub autoritatea MTCT, conform OUG 84/2003
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare Stalpi si gard de protectie pentru A2»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: loco furnizor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica: furnizare produse - Stalpi si gard de protectie pentru A2»
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
27340000-0 - Sarma si produse diverse (Rev.1)
27212000-4-Diverse accesorii de tevarie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
stalpi: 2.650 buc; plasa40.500 ml
Valoarea estimata fara TVA: 840, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 13.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri primite de la bugetul de stat pentru intretinerea infrastructurii rutiere.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere lagalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie eligibilitatea- Certificat ORC
- Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.)
-Certificate privind obligatiile de plata la data de 30.04.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant2004, 2005 si 2006
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoari minime - cifra de afaceri: 1.680.090lei/507.183 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de producator.
Lista principalelor livrari- 3aniExperienta similara
Declaratie privind dotarea tehnicaDeclaratieprivind personalulCertificat conformitate produsAutorizare pentru livrarea produselor (comerciantul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoari minime - Experienta similara: 84.030 lei/25.359euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Eliberarea documentatiei se face contra unei solicitari scrise, in maxim 2 zile. Plata se face la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 11:00
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, Etaj 4, Cam. 45, Sect.6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care prezinta imputernicire semnata si parafata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/311.80.90; 021/311.80.95, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: soa.Oltenitei nr.107-111 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 04134, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Recurs la Curtea de Apel Bucuresti
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.R.D.P. Bucuresti -Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniunr 401A, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.318.66.84, Fax: 318.67.04
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2007 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer