Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare "Strung universal cu comanda numerica" - 1 buc. prin leasing financiar


Anunt de participare numarul 98440/22.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare Comoti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu Nr. 220D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Punct(e) de contact: Mihai GRIGORESCU, Tel.021/434.01.98/417, Email: [email protected], Fax: 021/434.02.41, Adresa internet (URL): http: //www.comoti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-Dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare "Strung universal cu comanda numerica" - 1 buc. prin leasing financiar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sediul I.N.C.D.Turbomotoare COMOTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare "Strung universal cu comanda numerica" - 1 buc. prin leasing financiar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42621100-6 - Strung CNC (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare "Strung universal cu comanda numerica" - 1 buc.prin leasing financiar
Valoarea estimata fara TVA: 375, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 15600leiGarantie de buna executie in valoare de 2% din valoarea contractului de leasing financiar.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare in sistem leasing financiar din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere a doi sau mai multi operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A)Situatia personala a candidatului/ofertantului
1. Declaratie privind eligibilitatea intocmita in conformitate cu formularul 12A;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, conform cu formularul 12B;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform cu formularul 12C;
4. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reisa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, document valabil la data deschiderii, care se va prezenta in original sau copie legalizata.
5. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, document valabil la data deschiderii, care se va prezenta in original sau copie legalizata.
B. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
1. Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, document valabil la data deschiderii.
2. Certificat de inregistrare in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico - financiara1. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 2 ani (2008 si 2009) - Formular Informatii Generale2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii doi ani (2008 si 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
1. Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani Formular 12D.
2. Experienta similara. Este obligatoriu pentru operatorii economici participanti la procedura, sa fi incheiat in ultimii 3 ani, cel putin un contract similar ca valoare estimata.
3. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, referitoare la produse similare, minim 3 recomandari.
4. Autorizare de la producator, eliberata furnizorului sau firmei de leasing, pentru livrarea/comercializarea produsului ofertat.
5. Prezentarea de documente care certifica sistemul de managemen al calitatii, ISO 9001:2001 (9001:2000) al producatorului si al furnizorului (daca este cazul).
6. Scurta prezentare a firmei de leasing in ceea ce priveste experienta profesionala in domeniul leasingului financiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Cerinte tehnice produs
70%
Descriere: Cerinte tehnice produs
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2010 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentant UCVAP- reprezentanti autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios - Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare Comoti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 220D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel.021/434.01.98, Email: [email protected], Fax: 021/434.02.41, Adresa internet (URL): www.comoti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2010 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer