Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare SULFAT DE ALUMINIU granulat


Anunt de participare (utilitati) numarul 141390/07.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Adresa postala: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710030, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 374106800, In atentia: ec.Rodica Mihaiela Rotariu, Email: [email protected], Fax: +40 374106803, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 331711807, In atentia: ec. Rodica Mihaiela Rotariu, Email: [email protected], Fax: +40 331711807/ +40 331711803, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani., Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 331711807, In atentia: ec. Rodica Mihaiela Rotariu, Email: [email protected], Fax: +40 331711807/ +40 331711803, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Registratura, etaj 3., Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 331711807, In atentia: ec. Rodica Mihaiela Rotariu, Email: [email protected], Fax: +40 331711807/ +40 331711803, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionare SULFAT DE ALUMINIU granulat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Botosani
depozit Bucecea, 57%depozit Catamarasti, 43%
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 616, 382.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent va fi atribuit imediat dupa semnarea acordului cadru. Urmatoarele contractele subsecventevor fi atribuite semestrial, functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare necesare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea produsului sulfat de aluminiu granulat, produs chimic (reactiv coagulant) necesar in procesul de tratare a apei destinate consumului uman.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima pe acord cadru - 400 tone
Cantitate maximape acord cadru - 700 toneCantitate minima pe contract subsecvent - 20tone
Cantitate maxima pe contract subsecvent - 400 tone
Valoarea estimata fara TVA: 616, 382.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 12300 LEI.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se vaconstitui conform prevederilor art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Formularuluidin Sectiunea -Formulare: -prin virament bancar in contul autoritatii contractante(RO79RNCB0041113050010001), C.U.I. RO26161230, -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari: a)conditionat b)neconditionat.-prin depunerea la casieria unitatiia sumei de bani in numerar pina la data si ora deschiderii ofertelor.Restituire: conformart. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Retinere: conform art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 278^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, din garantia de participare suma de 4396 lei, calculata in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta ca documente insotitoare ale ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.Se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) cu 5 zile inainte de data de deschidere a ofertelor. Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA.Mod de constituire: Conformart.90 din HG 925/2006 si Formularuluidin Sectiunea - Formulare, care se prezinta in original.In cazul asocierii, garantia de buna executie va fi constituita in numele asocierii si se va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.- Perioada de constituire: in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului.- Perioada de valabilitate : cel putin egala cu durata contractului.Operatorii economici ? persoane juridice straine ? pot beneficia de reducerea nivelului minim al garantiei solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse propriiPlatile vor fi facute de catre AC in lei, in contul furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atentie:
Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de atribuire si sa ataseze documente relevante.
Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau pentru ofertanti persoane juridice straine, in documente care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de aceasta. In acest caz se va atasa imputernicirea.
Toate documentele vor avea, le langa semnatura, mentionat numele intreg in clar.
Documentele solicitate vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul de a participa la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de furnizare, care se vor prezenta in original.
In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe proprieraspundere din partea operatorului economic in acest sens.
Angajamentul ferm al tertului /tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.
Autoritatea contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar odeclaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplineste conditiile de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotitade o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.
Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii cerintelor de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din ordinul nr. 509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabil ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.
a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 180 din OUG nr. 34/2006 - formular 1 din Sectiunea - Formulare: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare;
b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr.34/2006 - formular 2 din Sectiunea - Formulare: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare;
c) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si complertarile ulterioare - formular nr.2' din Sectiunea - Formulare. Tertii sustinatori (daca exista) sa dovedeasca ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si complertarile ulterioare. In situatia in care tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c^1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa;
d) Certificat de atestare fiscala - din care sa reiasa situatia obligatiilor de platain luna anterioara celei in care se depune oferta, eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice; original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011; Pentru datoriile esalonate, ofertantii vor prezenta obligatoriu conventiile de esalonare insotite de documente (OP) care atesta plata ratelor pana la data deschiderii ofertelor;
d) Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta, eliberat de organele administratiei publice locale - original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011;
e) Declaratie privind evitarea conflictului de interese ? formular 3 din Sectiunea ? Formulare : Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul /tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.Pentru societatile pe actiuni se va prezenta Extrasul din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele susmentionate. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta, precum si de sustinatorii ofertantilor (daca exista).
Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante sunt :
- Gabriel Cirlan? Director General
- Neculai Ghiorghinca ? Director Adjunct
- Ady Petrusca ? Director Adjunct Operational
- Cristina Panait- Sef Departament Economic
- Cristian Romanovschi ? Sef Departament Comercial
- Catalin Fetcu ? Sef Departament Tehnic
- Daniela Jitarasu ? Sef Serviciu Economic
- Marilena Amos-Compartiment Achizitii Publice
- Dorel Rotaru ? Compartiment Aprovizionare Administrativ
- Rodica Mihaiela Rotariu ? responsabil procedura
- Iulieana Tanasa ? responsabil contractComisia de evaluare:
- Rodica Mihaiela Rotariu
- Erica Contac
- Iulieana Tanasa
- Liliana Ilincaru
- Anca Consuela PaslaruMembru de rezerva -Ana Sinziana Galca-Margareta Tapu
Lista persoanelor de mai sus nu reprezinta singurul caz de conflict de interes, ofertantul fiind raspunzator de completarea Formularului 3 si acuratetea informatiilor prezentate. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 4 din Sectiunea - Formulare. Ofertantul nu are dreptul:
- sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
g) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 5 din Sectiunea - Formulare;Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ; Nerespectarea cerintei, neprezentarea formularelor, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; Atentie:
Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de Atribuire si sa ataseze documentele relevante.
Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau, pentru ofertanti persoane juridice straine, in documentele care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de acesta. In acest caz se va atasa Imputernicirea.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de servicii, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.
Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.
Autoritatea contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire arespectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.
Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie .
Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producereasau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei.
Pentru persoane fizice romane : Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine:
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic. Se va prezenta un document care dovedeste forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si un document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media Cifrei de afaceri globale a ofertantului pe cel multultimii 3 ani , sa fie mai mare sau egala decat 600.000 LEI.
Modalitatea de indeplinire: Se va completa ? Formular 6 ?Informatii generale din Documentatia de atribuire - Sectiunea? Formulare.2.Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate siinregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent.
Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta bilanturile contabile/ situatii financiare pentru anii 2009, 2010 si 2011, vizate siinregistrate la organele competente sau documente echivalente.
Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int ) pentru anii respectivi:
Curs schimb LEI/EUR:
an 2009 ? 4, 2399;
an 2010 ? 4, 2122;
an 2011 ? 4, 2391.
In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a
dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.
Modalitatea de indeplinire: Se va completa - Formular 18 Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului din Sectiunea ? Formulare.
Pentru sustinerea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertei, care sa contina informatii despre livrari similare pe baza contractelor prezentate ca dovada a experientei similare in valoare cumulata de cel putin 300.000 lei.
Modalitate de indeplinire: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertei - formular 7 din Sectiunea- Formulare.Completarea si semnarea formularului Experienta similara ? formular 8 din Sectiunea - Formulare
Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int ).Pentru anul 2012 se va folosi rata deschimb LEI/EUR comunicata de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int ) la data publicarii anuntului de participare.
Cerinta 2
Recomandari/ copii ale paginilor relevante de contracte de furnizare /procese verbale de receptie prin care ofertantul sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 300.000 lei.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
-denumirea beneficiarului, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat;
-produsele livratesi valoarea acestora;
-perioada in care s-a realizat contractul;
Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta recomandari/ copii ale paginilor relevante de contracte de furnizare/ procese verbale de receptie din care sa reiasa buna executie a unui contract de furnizare mentionat in lista principalelor livrari avand ca obiect furnizarea deSULFAT DE ALUMINIU granulat..Recomandarile/certificarile vor fi emise saucontrasemnate de o AC beneficiara a produselor ori de catre clientul privat beneficiar al produselor.
Cerinta nr. 3
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
Ofertantul va prezenta un raport de incercare/testare emis de un laborator de incercari acreditat de catre un organism recunoscut in unul dintre statele europene, respectiv mebru EA-MLA / IAF / ILACsau echivalent care sa ateste conformitatea produsului, identificata clar prin referire la specificatii tehnice sau standarde relevante.
Ofertantul trebuie sa prezinte un document care sa ateste faptul ca produsul ?sulfat de aluminiu granulat? este preinregistrat / inregistrat la ECHA (Agentia Europeana pentru Produse Chimice) conform Regulamentului REACH.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica a prezentei proceduri, doar ofertantii inregistrati in S.E.A.P.Refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de licitatieelectronicaeste asimilat cu retragerea ofertei si pierderea garantiei de participare, in conf. cu disp. art. 87 alin.1, lit. a), din HG. nr. 925/2006.Numarul de runde ale L.E.: 1 (una). Licitatia electronica va incepe in a treia zi lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata runda: 1 (una ) zile. Operatorul economic castigator al procedurii de achizitie publica va fi cel cu pretul cel mai scazut dupa desfasurarea rundei L.E.Daca dupa finalizarea rundei, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, a pretului, la un termen stabilit, in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2013 11:00
Locul: S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani, str. Octav Onicescu nr.3, Sala de sedinte, etaj 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari aferente documentatiei de atribuire vor fi publicate intr-un fisier electronic in SEAP atasat Anuntului de participare, la ?Documentatie si clarificari? la adresa de internet www.e-licitatie.ro .Inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul. Nu exista valori limite pana la care pretul poate fi imbunatatit. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. AC va pune la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice informatii referitoare la: - preturile prezentate in cadrul licitatiei electronice; numarul participantilor; clasament;Licitatia electronica se deruleaza si in situatia in care exista o singura oferta admisibila.In cazul in care ofertantul admis si inscris in SEAP nu modifica, in sensul imbunatatirii , in faza finala de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului respectiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, indrodusa in prealabil in SEAP de catre autoritatea contractanta.Dupa runda de reofertare, la solicitarea autoritatii contractante, operatorii economici vor transmite prin fax la nr. 0331711807, in termenul precizat, Formularul 10 ? formular de oferta si Formular 11 ? centralizatorul propunerii financiare , noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.Daca dupa finalizarea rundei de licitatie electronica , se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, a pretului, la un termen stabilit, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. NOVA APASERV S.A. , Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Octav Onicescu, nr.3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Tel. +40 331711800-134, Email: [email protected], Fax: +40 331711803, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2013 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer