Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare supercomputer


Anunt de participare numarul 113315/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Vest din Timisoara
Adresa postala:  Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300223, Romania, Punct(e) de contact:  Monica Brihan, Tel. 0256/592325, Email:  [email protected], Fax:  0256/592314, Adresa internet (URL):  www.uvt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare supercomputer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatia indicata de achizitor
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare supercomputer
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211100-2 - Supercomputer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare supercomputer
Valoarea estimata fara TVA: 4, 302, 314RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare: 86.000 lei; - garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul operational ?Cresterea Competitivitatii Economice? (POS CCE) ? AXA II, Operatiunea 2.2.1. in baza contractului de finantare nr. 260 din 28.09.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata contractului se va realiza in conformitate cu prevederile ART. 7 din contractul de finantare dupa depunerea documentelor justificative, vizate de autoritatea contractanta si aprobarea de catre ANCS (Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind situatia personala a operatorului economic; certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, valabil in ziua deschiderii ofertei; certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, valabil in ziua deschiderii ofertei, Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon (fax), cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar de trezorerie care sa contina si cifra de afaceri pentru anii 2007-2008-2009; - bilanturile contabile pe anii 2007-2008-2009, vizate si inregistrate la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri pe anii 2007-2008-2009 va fi minim de 8.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand informatii privind perioade, valori, beneficiari, locul livrarii produselor;
- personal de specialitate solicitat ? se va depune dovada in copie (contract de munca vizat de ITM/contract de colaborare) detinerii unui inginer tehnic certificat de catre producatorul serverelor; autorizatie de livrare de la producator ? in copie legalizata;implementarea standardelor de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent); implementarea standardelor de management al mediului (ISO 14001 sau echivalent)implementarea standardelor de management al sanatatii si seuritatii ocupationale (OHSAS-18001 sau echivalent); implementarea standardelor de management al securitatii informatiei (ISO 27001 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- experienta similara dovedita prin depunerea a max.3 contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare cu o valoare minima cumulata de 4.200.000 lei + TVA ? in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Raportul intre numarul maxim de core-uri posibil pe sistemul propus si numarul de core-uri incluse in configuratia ofertata
8%
8
Descriere: Componenta tehnica
3.
Performanta maxima posibila (TFLOPs Rmax) pentru modelul de sistem ofertat
10%
10
Descriere: Componenta tehnica
4.
Performanta (TFLOPs)/rack
6%
6
Descriere: Componenta tehnica
5.
Performanta (TFLOPs)/suprafata ( m2 )
8%
8
Descriere: Componenta tehnica
6.
Performanta (TFLOPs)/putere electrica utilizata ( W )
8%
8
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational ?Cresterea Competitivitatii Economice? (POS CCE) ? AXA II, Operatiunea 2.2.1. in baza contractului de finantare nr. 260 din 28.09.2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Plata obiectului contractului catre furnizor se va efectua in conformitate cu prevederile contractului de finantare, anexele acestuia si modul de decontare aferente programelor finantate prin POS CCE ? AXA II. Operatiunea 2.2.1., pe baza facturii emise de catre furnizor, care va avea atasata o copie certificata de pe procesul verbal de receptie a produsului/procesul verbal de punere in functiune a echipamentului. Plata contractului se va realiza in conformitate cu prevederile ART. 7 din contractul de finantare dupa depunerea documentelor justificative, vizate de autoritatea contractanta si aprobarea de catre ANCS (Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timisoara
Adresa postala:  p-ta Tepes Voda, nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256494650, Email:  [email protected], Fax:  0256498092, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii publice
Adresa postala:  str. Vasile Parvan, nr. 4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300223, Romania, Tel. 0256592325, Fax:  0256592381
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2010 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer