Licitatie Publica - Achizitionare tamplarie(ferestre, usi) PVC cu profile albe echipata cu sticla termoizolanta, inclusiv montaj, Liceu ,,Nicolae Titulescu Pucioasa, Jud. Dambovita
Anunt de participare numarul 25960/31.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PUCIOASA
Adresa postala: Pucioasa, str. Fantanelor, nr.7, Localitatea: Pucioasa, Cod postal: 135400, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Hosszu, Tel.0245232277, Email: [email protected], Fax: 0245232276, Adresa internet (URL): Pucioasa, str. Fantanelor nr.7, Judetul Dambovita, cod 135400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare tamplarie(ferestre, usi) PVC cu profile albe echipata cu sticla termoizolanta, inclusiv montaj, Liceu , ,Nicolae TitulescuPucioasa, Jud. Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pucioasa, Judetul Dambovita, Liceul , ,Nicolae Titulescu"
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ferestra cu doua deschideri (2700 x 2100) 74 buc.
Fereastra cu o deschidere (1600 x 2100) 33 buc.
Fereastra cu o deschidere (600 x 900) 3 buc.
Ferestra cu o deschidere (1300 x 900) 6 buc.
Ferestra cu o deschidere (950 x 850) 6 buc.
Ferestra cu o deschidere (1000 x 100) 1 buc.
Ferestra cu o deschidere (2500 x 600) 4 buc.
Usa exterior (1950 x 2950) 1 buc.
Usa exterior (1600 x 2950) 1 buc.
Usa interior ( 1200 x 2000) 1 buc.
Usa interior ( 2150x 2850) 1 buc.
Usa interior ( 1000 x 22000) 33 buc.
Usa interior (800 x 2100) 40 buc.
Usa interior (1500 x 2000) 3 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
20320000-5 - Tamplarie din lemn pentru constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ferestra cu doua deschideri (2700 x 2100) 74 buc.
Fereastra cu o deschidere (1600 x 2100) 33 buc.
Fereastra cu o deschidere (600 x 900) 3 buc.
Ferestra cu o deschidere (1300 x 900) 6 buc.
Ferestra cu o deschidere (950 x 850) 6 buc.
Ferestra cu o deschidere (1000 x 100) 1 buc.
Ferestra cu o deschidere (2500 x 600) 4 buc.
Usa exterior (1950 x 2950) 1 buc.
Usa exterior (1600 x 2950) 1 buc.
Usa interior ( 1200 x 2000) 1 buc.
Usa interior ( 2150x 2850) 1 buc.
Usa interior ( 1000 x 22000) 33 buc.
Usa interior (800 x 2100) 40 buc.
Usa interior (1500 x 2000) 3 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 170, 000 si 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.10.2007 pana la 29.10.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 4000 RON. Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Respectarea art.180, 181 si 182 din O.U.G.34/2006, documente edificatoare privind forma juridica de inregistrare cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva), certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat conform prevederilor legale in vigoare in Romania sau in tara respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind cifra de afaceri, bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra de afaceri pentru ultimii trei ani sa fie 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentare a sistemului propriu de asigurare a calitatii produsului furnizat(certificat ISO);
-Dovada vanzarii de produse similare in ultimii trei ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2007 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor/candidatilor si invitati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS Nr.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr.106-111, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041304, Romania, Tel.(+4)021332.35.64, Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei orasului Pucioasa
Adresa postala: str. Fantanelor nr.7, ,Localitatea: Pucioasa, Cod postal: 135400, Romania, Tel.0245 232277, Email: [email protected], Fax: 0245 232276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 12:02