Licitatie Publica - Achizitionare teava negra si zincata , nefiletata, pentru lucrari de reparatii planificate si accidentale ale instalatiilor termomecanice din CET , puncte termice si retele secundare de transport agent termic
Anunt de participare (utilitati) numarul 61258/12.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TERMICA S.A. BOTOSANI
Adresa postala: str. PACEA nr.43, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710014, Romania, Punct(e) de contact: ION DIACONU, Tel.0231537100, Email: [email protected], Fax: 0231516446, Adresa internet (URL): termicabt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionare teava negra si zincata , nefiletata, pentru lucrari de reparatii planificate si accidentale ale instalatiilor termomecanice din CET , puncte termice si retele secundare de transport agent termic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC TERMICA SA Botosani , str. Pacea nr.43
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 344, 097RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -aproximativ un contract subsecvent la 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-scopul contractului este livrarea de teava neagra si zincata , in baza unui acord cadru incheiata cu 1-3 operatori economici pe o perioada de doi ani , functie de necesitatile operationale ale achizitorului si de resursele sale financiare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28863100-0 - Tevi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-cantitatea totala posibila a fi achizitionata de autoritatea contractanta este cea prevazuta in anexele la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 344, 097RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare 3440 lei-garantia de buna executie :5% din valoarea contractului , prin SGB
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-surse proprii ale autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-legalizare asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie de eligibilitate
-declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-certificat constatator emis de ORC
-copie certificat iregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2007
-completare formular informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani
-minim 2 contarcte de furnizare de produse similare , cu recomandari
-declaratei privind aplicarea marcajului european de conformitate la produsele ofertate
-autorizare de la producator pentru produsele ofertate
-autorizare de livrare de la importator , daca produsele sunt preluate de la o firma importatoare
-declaratie pe propria raspundre privind respectarea conditiilor de munca (protectia muncii ) la derularea contractului
-declaratie privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- achizitia va avea ca faza finala organizarea unei sesiuni de licitatie prin mijloace electronice- operatorii economici vor trebui sa se inscrie in SEAP (vezi prevederi documentatie)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: -documentatia se plateste doar daca este achizitionata de la autoritatea contarctanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante , reofertarea finala facindu-se prin SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-comisia de evaluare a autoritatii contractante si reprezentantii autorizati ai ofertantilor-reprezntantu MFP-SEAP , pentru faza finala
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-contestatiile vor fi solutionate in baza prevederilor art. 255 si urmatoarele ale Capitolului IX -Solutionarea Contestatiilor DIN OUG 34/2006 si a normelor legale incidente
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: SC Termica SA Botosani , str. Pacea nr.43, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710014, Romania, Tel.0231-537100, Email: [email protected], Fax: 0231-516446
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2008 12:47