Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare teava PE-HD si racorduri de tevarie PE-HD


Anunt de participare (utilitati) numarul 120858/09.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala:  Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Punct(e) de contact:  Flaviu GOLDIS, Tel. 0257-270853, In atentia:  Flaviu GOLDIS, Email:  [email protected], Fax:  0257-270981, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE LOCALA
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionare teava PE-HD si racorduri de tevarie PE-HD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Serviciul Aprovizionare al SC CAA SA situat in Arad str. Poet Ioan Alexandru nr. 4-6
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare teava PE-HD si racorduri de tevarie PE-HD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44162500-8 - Conducte de apa potabila (Rev.2)
44163230-1-Racorduri pentru tevi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 744, 515RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 8000 leiCuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta un procent de 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu alocat de Autoritatea Contractanta. Termen de plata: 45 zile de la inregistrarea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 5.6 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular 5.4 - Declaratie privind eligibilitatea ofertantuluiCompletare Formular 5.5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala sau echivalentPrezentarea certificatului unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? in copie conform cu originalul
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat sau echivalentCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local sau echivalentCertificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta Notificarea de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul operatorul economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 6.1 - Declaratie privind cifra de afaceri si profitul inregistratDocumente justificative: copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei (bilantul contabil, contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)Scrisoare de bonitate din partea bancii Ofertantului, privind situatia financiara a operatorului economic la momentul lunii aprilie 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 6.2 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniCompletare Formular 6.2(i)- Lista principalelor contracte de furnizare de bunuri derulate in ultimii 3 aniCompletare Formular 6.2(ii)- Detalii despre principalele contracte de furnizare de bunuri derulate in ultimii 3 aniImplicarea in executia contractelor care demonstreaza experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unor documente de confirmare semnate si stampilate de catre beneficiari (autoritate contractanta sau client privat), care sa ateste finalizarea cu succes a respectivelor contracteCompletare Formular 5.7- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereAutorizare pentru livrarea/comercializarea produselor ofertate, emisa de producator/importatorPrezentarea certificatelor de origine CE pentru fiecare din produsele ofertateCompletare Formular 5.3- Informatii privind intentiile de subcontractare, daca este cazulAcordurile de subcontractare incheiateDocumente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului) a producatorului si furnizorului de bunuri, emise de catre organisme stabilite in statele membre ale Uniunii Europene, in copie conform cu originalul.
Completare Formular 11- Sisteme de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.08.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de Evaluare si reprezentantii desemnati ai OfertantilorOfertele se vor deschide la sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Buget propriu alocat de Autoritatea Contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
...
Adresa postala:  ..., Localitatea:  ..., Cod postal:  ..., Romania, Tel. ..., Fax:  ...
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala:  str. Sabin Dragoi, nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Tel. 0257/270843, Email:  [email protected], Fax:  0257/270981
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer