Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare tractor (impreuna cu utilaje si echipamente), in leasing, pentru Comuna Piscolt, judetul Satu Mare


Anunt de participare numarul 61953/20.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PISCOLT (PRIMARIA COMUNEI PISCOLT)
Adresa postala: str. LIBERTATII, nr. 62, Localitatea: Piscolt, Cod postal: 447250, Romania, Punct(e) de contact: VARGA COSMIN-VASILE, Tel.0261/824622, 0261/824800, 0261/824802, In atentia: VARGA COSMIN-VASILE, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0261/824622, 0261/824800, 0261/824802
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare tractor (impreuna cu utilaje si echipamente), in leasing, pentru Comuna Piscolt, judetul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare
Primaria Comunei Piscolt,
Comuna Piscolt, str.Libertatii, nr.62, judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare tractor (impreuna cu utilaje si echipamente), in leasing, pentru Comuna Piscolt, judetul Satu Mare, pentru intretinerea pasunilor comunale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29370000-3 - Tractoare (Rev.1)
34223370-0-Remorci basculante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare produse conform caietului de sarcini 1 buc. tractor(impreuna cu utilaje si echipamente).
Valoarea estimata fara TVA: 46, 219EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nesolicitat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Comunei Piscolt, capitolul subventie APIA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentareaFormularului V.1. A-Incadrarea in situatia prevazuta de art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Acest formular se va prezenta atat de catre ofertant cat si de catre finantator (avand in vedere ca produsul va fi achizitionat in leasing).
Cerinte obligatorii: PrezentareaFormularului V.1.B atat ofertantul cat si finantatorul.
Incadrarea in situatia prevazuta de art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat atat de ofertant cat si de catre finantator, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau in copie legalizata.
Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1) Se va prezenta balanta la 31.12.2007. Pentru a fi calificat ofertantul va trebiu sa demomnstreze ca a inregistrat profit in acesti ani, urmeza sa fie descalificat.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare, permite autoritatii contractante sa descalifice ofertantul.
Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani. Pentru a fi calificat ofertantul terbuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin500.000 (Formularul V.3.c).
In cazul in care ofertantul a fostinfiintat sau si-a inceput activitatea comerciala recent, acesta va prezenta cifra de afaceri pentru perioada lui de activitate.
2) Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat.
Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.
Pentru calificare atat ofertantul cat si finantatorul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 31.07.2008 sau o data ulterioara acesteia.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare, permite autoritatii contractante sa descalifice ofertantul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1) Lista principalelor livrari, efectuate in ultimii trei ani, continand valori si beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati (minim 2 recomandari din partea clientilor).
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba incheiat in ultimii 3 ani cel putin un contract similar de 50.000 EURO (Formularul V.4.a.);
Finantatorul va prezenta o lista cu contractele similare incheiate in ultimii 3 ani, pentru calificare fiind necesar sa aiba incheiat cel putin un contract similar.
2) Prezentarea de pliante, cataloage de prezentare pentru tipul de autovehicule pentru care se depune oferta.
3) Se vor prezenta informatiireferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului si de asigurare a serviciilor post vanzare si asistenta tehnica.
(Formularul 7)
4) Se va prezenta autorizatia pentru livrarea produselor emise de producatorul echipamentului (Formularul 2), completata de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant .(Formularul 2bis).5) Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de furnizare de bunuri si pentru asigurarea serviciului si asistentei tehnice.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamente tehnice penrtu indeplinirea corespunzatoare a constractului de furnizare si de asigurare a serviciilor postvanzare si asistenta tehnica. (Formularul 8)
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partiledin contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
(Formularul V.4.h)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea caietului de sarcini se va achita cu bani lichizi la caseria proprie a unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 12:00
Locul: La sediul Primariei comunei Piscolt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de analiza si evaluare a ofertelor.Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante. Observatorii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2008 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer