Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare, transport, montare/instalare de cazane ignitubulare/centrale termice electrice pentru apa calda complet echipate, inclusiv proiectele de instalare


Anunt de participare numarul 121540/21.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02036
Adresa postala:  SOSEAUA DE CENTURA, NR. 220, PANTELIMON, ILFOVCASUTA POSTALA NR. 1, OFICIUL POSTAL PANTELIMON, ILFOV, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  077145, Romania, Punct(e) de contact:  Paul ARCHIP, Tel. 0213522498, In atentia:  Stefanel GIUHAT, Email:  [email protected], Fax:  0213522499, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare, transport, montare/instalare de cazane ignitubulare/centrale termice electrice pentru apa calda complet echipate, inclusiv proiectele de instalare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 01838 BOBOC, jud. Buzau;
UM 02015 BACAU, jud. Bacau;
UM 01961 OTOPENI, jud. Ilfov;
UM 01829 BUCURESTI, jud. Ilfov;
UM 01924C BALOTESTI, jud. Ilfov
UM 01853 CAPU MIDIA, jud. Constanta;
UM 01916 CIOROGARLA jud. Ilfov;
UM 01798 ADANCATA, jud. Ialomita
UM 01895 CHITILA, jud. Ilfov;
UM 01782 BUCSANI, jud. Giurgiu;
UM 02208 GHIMPATI, jud. Giurgiu;
UM 01812H IANCA, jud. Braila;
UM 01877 BUCURESTI.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea, transportul la sediile unitatilor beneficiare, montarea si instalarea, punerea in functiune si obtinerea tuturor autorizatiilor pentru cazane ignitubulare/centrale termice electrice pentru apa calda si instalatiile auxiliare ale acestora, inclusiv proiectele de instalare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
44620000-2-Radiatoare si boilere pentru incalzire centrala si piese ale acestora (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: UM 01838 BOBOC, jud. Buzau - 1500 kW, Cazane pentru apa calda cu puterea de 1500 kW ? 2 (doua);
Lotul 2: UM 01838 BOBOC, jud. Buzau - 290 kW, Cazane pentru apa calda cu puterea de 290 kW ? 2 (doua);
Lotul 3: UM 02015 BACAU, jud. Bacau, Cazan pentru apa calda cu puterea de 1500 kW ? 1 (unu);
Lotul 4: UM 01961 OTOPENI, jud. Ilfov, Cazane pentru apa calda cu puterea de 930 kW ? 2 (doua);
Lotul 5: UM 01829 BUCURESTI jud. Ilfov, Cazan pentru apa calda cu puterea de 580 kW ? 1 (unu);
Lotul 6: UM 01924 C BALOTESTI, jud. Ilfov, Cazan pentru apa calda cu puterea de 930 kW ? 1 (unu);
Lotul 7: UM 01853 CAPU MIDIA, jud. Constanta, Cazan pentru apa calda cu puterea de 150 kW ? 1 (unu) si
Cazan pentru apa calda cu puterea de 300 kW ? 1 (unu);
Lotul 8: UM 01916 CIOROGARLA jud. Ilfov, Cazan pentru apa calda cu puterea de 697 kW ? 1 (unu);
Lotul 9: UM 01798 ADANCATA, jud. Ialomita, Cazan pentru apa calda cu puterea de 110 kW ? 1 (unu);
Lotul 10: UM 01895 CHITILA, jud. Ilfov, Cazan pentru apa calda cu puterea de 175kW ? 1 (unu);
Lotul 11: UM 01782 BUCSANI jud. Giurgiu, Centrala termica electrica pentru apa calda 28 kW ? 1 (unu);
Lotul 12: UM 02208 GHIMPATI jud. Giurgiu, Centrala termica electrica pentru apa calda 28 kW ? 1 (unu);
Lotul 13: UM 01812 H IANCA jud. Braila, Centrala termica electrica pentru apa calda 28 kW ? 1 (unu);
Lotul 14: UM 01877 BUCURESTI, Centrala termica electrica pentru apa calda 28 kW ? 1 (unu).
Valoarea estimata fara TVA: 708, 067.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1:3.200 leiLot 2:1.200 leiLot 3:1.600 leiLot 4:2.500 leiLot 5:900 leiLot 6:1.200 leiLot 7:1.000 leiLot 8:1.000 leiLot 9:350 leiLot 10:400 leiLoturile 11-14:80 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se va face in termen de 45 de zile de la emitere, pe baza procesului verbal de receptie, in perioada 24-31 a fiecarei luni, conform art. 36, din O.U.G. nr. 34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se solicita legalizarea asocierii inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? articolul 180 din O.U.G. nr. 34/2006;b. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;c. Fisa de informatii generale;d. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala;e. Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale;f. Cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala;g. Certificat constatator, privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent, cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007);h. Certificat Unic de Inregistrare actualizat conform Ord.337/2007 emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de pe raza caruia ofertantul isi are sediul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic sa aiba cifra de afaceri pe anul 2010 dupa cum urmeaza: Lotul 1 ? minim 162.000 lei; Lotul 2 - minim 62.000 lei; Lotul 3 - minim 81.000 lei; Lotul 4 - minim 130.000 lei; Lotul 5 - minim 49.000 lei; Lotul 6 - minim 65.000 lei; Lotul 7 - minim 53.000 lei; Lotul 8 - minim 52.000 lei; Lotul 9 - minim 19.000 lei; Lotul 10 - minim 22.000 lei; Lotul 11 - minim 4.300 lei; Lotul 12 - minim 4.300 lei; Lotul 13 - minim 4.300 lei; Lotul 14 - minim 4.300 lei;Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de calificare, operatorul economic va prezentabilantul contabil sau extrase de bilant pentru anul 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru Lotul 1 ? o cifra de afaceri de minim 162.000 lei; pentru Lotul 2 - o cifra de afaceri de minim 62.000 lei; pentru Lotul 3 - o cifra de afaceri de minim 81.000 lei; pentru Lotul 4 - o cifra de afaceri de minim 130.000 lei; pentru Lotul 5 - o cifra de afaceri de minim 49.000 lei; pentru Lotul 6 - o cifra de afaceri de minim 65.000 lei; pentru Lotul 7 - o cifra de afaceri de minim 53.000 lei; pentru Lotul 8 - o cifra de afaceri de minim 52.000 lei; pentru Lotul 9 - o cifra de afaceri de minim 19.000 lei; pentru Lotul 10 - o cifra de afaceri de minim 22.000 lei; pentru Lotul 11 - o cifra de afaceri de minim 4.300 lei; pentru Lotul 12 - o cifra de afaceri de minim 4.300 lei; pentru Lotul 13 - o cifra de afaceri de minim 4.300 lei; pentru Lotul 14 - o cifra de afaceri de minim 4.300 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;b. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;c. Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat, in special pentru asigurarea controlului calitatii si responsabil tehnic cu executia;d. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;e. autorizarea ISCIR pentru firma, conform PT C9/2010, avand ca obiect de activitate montarea/instalarea cazanelor pentru apa calda, precum si a unor standarde minime de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1773
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S66-106953 din 05.04.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.STRAVROPOLEOS, NR.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.STRAVROPOLEOS, NR.6, Bucuresti, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - U.M. 01836 Otopeni
Adresa postala:  Str. Zborului, nr. 1, Otopeni, Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3502125, Fax:  021.3502662
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2011 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer