Licitatie Publica - ACHIZITIONARE TRUSA DE DIAGNOSTIC PRIN TESTUL ELISA AUJESZKY, SER ANTIBOTULINIC POLIVALENT, SER MONOVALENT DE TIP A, B,C,D,E,F, SOLUTIE TETRACLORETAN
Anunt de participare numarul 27963/14.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Prahova
Adresa postala: Corlatesti, Nr.11, Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Setelecan Veronica, Tel.0244571751, In atentia: Dr. Murariu Luminita, dr. Tane Liviana, Email: [email protected], Fax: 0244575351, Adresa internet (URL): www.dsv-prahova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE TRUSA DE DIAGNOSTIC PRIN TESTUL ELISA AUJESZKY, SER ANTIBOTULINIC POLIVALENT, SER MONOVALENT DE TIP A, B, C, D, E, F, SOLUTIE TETRACLORETAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR PRAHOVA, Ploiesti, str. Corlatesti, nr. 11
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE TRUSA DE DIAGNOSTIC PRIN TESTUL ELISA AUJESZKY, SER ANTIBOTULINIC POLIVALENT, SER MONOVALENT DE TIP A, B, C, D, E, F, SOLUTIE TETRACLORETAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496300-0 - Reactivi chimici (Rev.1)
24494000-3-Agenti diagnostici (Rev.1)
24496500-2-Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIONARE TRUSA DE DIAGNOSTIC PRIN TESTUL ELISA AUJESZKY (1 TRUSA x 5 PLACI), SER ANTIBOTULINIC POLIVALENT (2 CUTII x 5 FIOLE), SER MONOVALENT DE TIP A, B, C, D, E, F (3 CUTII x 5 FIOLE), SOLUTIE TETRACLORETAN (1 LITRU)
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 250 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Scrisoarea de garantie bancara sau OP in cont RO55TREZ5215005XXX000087
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in Registrul comertului sau al profesiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Formular 12 A)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OrdonantaInformatii generale, certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
Certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare fiscala eliberat de DGFP, bilant contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B 2), recomandari din partea altor beneficiari (cel putin una), certificarea sistemului calitatii ISO 9001/2000, experienta similara, obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9973/10.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: In termen de 4 zile de la solicitarea scrisa, in numerar, la caseria unitatii sau OP in cont RO18TREZ5215009XXX000165 - Trezoreria Ploiesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2007 10:00
Locul: D.S.V.S.A. Prahova, Ploiesti, str. Corlatesti, nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Fax: 0244/522446
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se vor depune in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Investitii al D.S.V.S.A. Prahova
Adresa postala: Corlatesti, nr. 11, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Tel.0244/571751, Email: [email protected], Fax: 0244/575351, Adresa internet (URL): www.dsv-prahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2007 10:52