Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare unui credit bancar de tip ''linie de credit"'in cuantum de 400000 lei pentru cofinantarea unei investitii de interes local


Anunt de participare numarul 96793/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ULMENI (PRIMARIA ORASULUI ULMENI)
Adresa postala: ÂSTR. PETRE DULFU NR.62, Localitatea: ÂUlmeni, Cod postal: Â437355, Romania, Punct(e) de contact: ÂMORAR LUCIAN IOAN TITUS, Tel.Â0262-264001, Email: Â[email protected], Fax: Â0262-264001, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare unui credit bancar de tip ''linie de credit"'in cuantum de 400000 lei pentru cofinantarea unei investitii de interes local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Trezoraria Ulmeni
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui credit bancar de tip , ,linie de credit” in cuantum de 400.000 lei pentru cofinantarea urmatoarelor investitii: Reabilitare termica a 7 blocuri din orasul Ulmeni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Credit in valoare de 400000 lei, pe o perioada de 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Nu e cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face din venituri propii, in conditiile legii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Certificat fiscalprivind impozitele si taxele fata de: -buget de stat; -buget local; Certificat de atestare fiscala; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; Autorizatie de functionare emisa de BNR, atat pt banca centrala cat si pt sucursala in copie legalizata; Documente care dovedesc o forma de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani-bilant contabil pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Lista principalelor servicii de acordare de
credite (in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini)lista principalelor servicii de acordare de crediteva prezenta minim o recomandare din parteaunui beneficiar care a avut sau are in derulare un contract similar celui supus achizitiei publice (se va completa Formularul F6 experienta similara si Formular 12E)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2010 11:00
Locul: Sediul primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia; reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: ÂStavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021-3104641, Email: Â[email protected], Fax: Â021-3104642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de Contencios Administrativ si Fiscal de pe langa Tribunalul Judetea Maramures
Adresa postala: ÂBd. Republicii nr.2A, Localitatea: ÂBaia Mare, Cod postal: Â430264, Romania, Tel.Â0262218235, Email: Â[email protected], Fax: Â0262218209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Oras Ulmeni - Secretar
Adresa postala: ÂP. Dulfu, nr.62/A, Localitatea: ÂUlmeni, Cod postal: Â437355, Romania, Tel.Â0262264001, Email: Â[email protected]; [email protected], Fax: Â0262264957
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2010 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer