Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE UTILAJ PENTRU SERVICII PUBLICE IN COMUNA FORASTI, JUDETUL SUCEAVA


Anunt de participare numarul 87269/26.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FORASTI
Adresa postala: localitatea Forasti, comuna Forasti, judetul Suceava, Localitatea: Forasti, Cod postal: 727235, Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA ENACHI, Tel.0230-542.924, 0230-536.710, In atentia: domnului primar Bradut AVRAMIA, Email: [email protected], Fax: 0230-542.924, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE UTILAJ PENTRU SERVICII PUBLICE IN COMUNA FORASTI, JUDETULSUCEAVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Forasti, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare utilaj si echipamente accesorii pentru lucrari publice, Utilaj si echipamente accesorii pentru lucrari de intretinere drumuri, pentru deszapezire si imprastiere materiale antiderapante- 1 buc
Conform specificatiilor tehnice alecaietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare utilaj si echipamente accesorii pentru lucrari publice - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este in suma de 6.000 lei, iar garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA:
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Uniunea Europeana, buget local- Masura 3.2.2.- Renovarea si dezvoltarea satelor"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertelor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A Declaratie privind eligibilitatea .Formularul 12B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
Formularul 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat Agentia de Administrare Fiscala Directia generala a Finantelor Publice
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluidepe langa Tribunalul Teritorial in copie
Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani - Formularul B1bilanturile contabile la 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala cu 1.200.000 lei.bilanturile contabile la 2006, 2007, 2008Ofertantii trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an incheiat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie care contine Informatii privind numarul mediu de personal in ultimii 3 ani - Formularul 12ILista cu personal de specialitate si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului-anexa la Formularul12I
Declaratie care contine informatii privind dotarile de natura tehnica- Formularul nr. 12 HLista dotarilor specifice - anexa la Formularul nr. 12 H
Declaratie privind lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani - Formularul nr. 12 D si anexaAutorizatia pentru livrarea produselor emisa de producatorul utilajelor.
Lista cuprinzand subcontractantii si acordurile de subcontractare cu partea subcontractata in exprimare valorica- formularul 12 G si anexa la formularul 12G
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantii trebuie sa fi indeplinit cel putin un contract avand ca obiect livrarea unui produs similar, cu valoarea de 600.000 lei.-Contractul va fi insotit de procesul verbal de predare si recomandare din partea beneficiarului.- trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant .- Ofertantul este obligat sa faca dovada capacitatii de asigurare aservice ului in garantie si post garantie- Certificat ISO 9001/2000 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.Se va desfasura o runda de licitatie electronica. Durata unei runde: 1 (una) zilucratoare.( 24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
115/17.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2009 10:00
Locul: sediul primariei comunei Forasti, judetul Suceava, SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (F.E.A.D.R.), Axa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale, Masura 3.2.2.- Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216.321, Fax: 0230/524.022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretarul comunei Forasti, judetul Suceava
Adresa postala: comuna Forasti, judetul Suceava, Localitatea: Forasti, Cod postal: 727235, Romania, Tel.0230/536.710, Fax: 0230/542.924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2009 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer