Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare utilaje si echipamente pentru serviciile publice


Anunt de participare numarul 75449/14.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ION NECULCE (CONSILIUL LOCAL COMUNAL ION NECULCE)
Adresa postala: LOC.RAZBOIENI COM.ION NECULCE, Localitatea: Ion Neculce, Cod postal: 705311, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN CALIN, Tel.0232 710880, Email: [email protected], Fax: 0232/710780, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare utilajesi echipamente pentru serviciile publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Comunei Ion Neculce, localitatea Razboieni, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare Utilaj pentru Lucrari Publice - utilaj pentru lucrari de intretinere drumuri, spatii verzi, pentru dezapezire si imprastiere de materiale autoderapante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
una bucata Utilaj pentru lucrari publice
Valoarea estimata fara TVA: 783, 048RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 15000 ron;Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile: -Contributia Guvernului Romaniei de la bugetul central de stat -20%-Contributia Uniunii Europene -80%Prin Fondul European Agricol Pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere, completata in conformitate cu art.180/OUG 34/2006;
Declaratia pe propria raspundere, completata in conformitate cu art.181/OUG 34/2006;
Certificat de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului(document original sau copie legalizata)
Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile a impozitelor si taxelor catre bugetul local(document original sau copie legalizata)Pentru ofertantii nerezidenti se va prezenta o traducere autorizata in lb romana a certificatelor -obligatoriu legalizate.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se admit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG34/2006, ofertantul va prezenta Declaratia pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-tradusa si legalizata.
Certificat Constatator emis de ORC(document original sau copie legalizata)
Documentul de inregistrare ca persoana fizica sau juridica , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit(document in copie legalizata)
Certificatele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru anul 2006, 2007, 2008, vizat si inregistrat de DGFP;
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani -formularul B1;
Pentru ofertantii nerezidenti in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil anexele la acesta si balanta de verificare contabila, intocmita la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectata in acestea.Ofertantii trebuie sa demonstreze ca societatea nu are pierderi, are profit si o situatie economica buna.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, formularul 12D;
-Cel putin trei recomandari din partea unui beneficiar/client, care trebuie sa precizeze cel putin modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.
Resurse umane
-Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului.Se vor prezenta CV-urile persoanelor responsabile de contract -Formularul 12I;
-Formular 9 -Autorizatie;In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant.
-Ofertantii au obligativitatea de a face dovada capacitatii de asigurare a service-ului in garantie si post garantie.
Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii.
Informatii privind subcontractantii -formularul 12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
termenul de livrare
5%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
5%
Descriere:
4.
Facilitati tehnice suplimentare incluse in pretul ofertat
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care face obiectul procesului de reofertare este pretul in lei fara TVA.Se va desfasura o runda.Durata rundei de LE va fi de o zi lucratoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
137
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S32-046656 din 17.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 12:00
Locul: Consiliul Local Ion Neculce Localitatea Razboieni , judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala.Masura 322 -Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare amostenirii culturale.
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila in SEAPOperatorii economici participanti la procedura de licitatie deschisa off line cu faza finala de licitatie electronica trebuie sa fie inregistrati in SEAP.La LE, ca faza finala a licitatiei deschise pot participa ofertantii a caror oferta va fi stabilita admisibila.In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera la pretul ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, sector3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str.Anastasie Panu nr.25 bis., Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/255907, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Consiliului Local Ion Neculce
Adresa postala: Str.Principala, Localitatea: Razboieni, Cod postal: 705311, Romania, Tel.0232/710880, Email: [email protected], Fax: 0232/710780
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2009 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer