Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE UTILAJE INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI, UTILAJE INTRETINERE SPATII VERZI, UTILAJE CURATENIE STRADALA, TRANSP.


Anunt de participare numarul 109721/19.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Carei
Adresa postala:  1 Decembrie 1918 nr.17, Localitatea:  Carei, Cod postal:  445100, Romania, Punct(e) de contact:  Dorel Petru Oprea, Tel. 0261861660, In atentia:  ing. Ciprian Demian sau s.ing. Mak Ioan, Email:  [email protected], Fax:  0261861663, Adresa internet (URL):  www.primariacarei.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: utilaje pentru lucrari municipale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE UTILAJE INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI, UTILAJE INTRETINERE SPATII VERZI, UTILAJE CURATENIE STRADALA, TRANSP.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CAREI, STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR.17, JUDETUL SATU MARE
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE UTILAJE INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI, UTILAJE INTRETINERE SPATII VERZI, UTILAJE CURATENIE STRADALA, TRANSPORT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: -Tractor multifunctional, remorca, coasa peisaj, foreza, freza, lama dezapezire, sararita, -Tractor pentru tunderea gazonului.Lot 2: - Lama, sistem de imprastiere materiale antiderapante adaptabilpe autobasculanta de 16t.
Lot 3: - Buldoexcavator pe pneuri, cilindru compactor, miniexcavator.
Lot 4: ?Autoutilitara 5+1 locuri cu platforma.
Lot 5: -Automaturator.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 528, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: lot 1:5300 lei, lot 2:2000 lei, lot3:10700 lei, lot 4:1700 lei, lot5:10600 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In nume propriu sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura;
- Prezentarea declaratiei privind situatia personala a operatorului economic;
- PrezentareaCertificatului fiscal (Certificat de atestare fiscala) eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale;
- PrezentareaCertificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul;
- Certificat constatator;
- Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va prezenta:
- Informatii generale (Formularul din Sectiunea Formulare);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de minimum : - 400 000lei - Lotul 1- 155 000lei - Lotul 2- 805 000lei - Lotul 3- 135 000lei - Lotul 4- 795 000lei ? Lotul 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va prezenta: - Declaratia privindLista principalelor produsefurnizate in ultimii 3 ani;
- Autorizare pentru livrarea/comercializarea ;
- Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti- Acordul de asociere ( daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul trebuie sa faca dovada caindeplinit in ultimii trei ani cel putin uncontract de furnizare, in valoare de minim: Lotul 1 - 268000 Leifara TVALotul 2 - 104000 Lei fara TVALotul 3 - 537000 Lei faraTVALotul 4 -89000 Lei fara TVALotul 5 - 530000Lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
CONDITII DE GARANTIE
20%
Descriere: Perioada de garantie ofertata
3.
CONDITII DE SERVICE
10%
Descriere: Timpul de interventie ofertat
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
UC01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 10:30
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE-SALA MICA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea -Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str.Parcul Traian, nr.10., Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259426883, Email:  [email protected], Fax:  0259415903, Adresa internet (URL):  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256?2 alin.(1) litera a) din OUG 34/2006 "in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta ...., despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal".
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Carei - Serviciul Juridic
Adresa postala:  str.1 Decembrie 1918, nr.17, ,Localitatea:  Carei, Cod postal:  445100, Romania, Tel. 0261861661, Email:  [email protected], Fax:  0261861663, Adresa internet (URL):  www.primariacarei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 18:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer