Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare utilaje si echipamente pentru serviciile publice


Anunt de participare numarul 67603/30.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ION NECULCE (CONSILIUL LOCAL COMUNAL ION NECULCE)
Adresa postala: LOC.RAZBOIENI COM.ION NECULCE, Localitatea: Ion Neculce, Cod postal: 705311, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN CALIN, Tel.0232 710880, Email: [email protected], Fax: 0232/710780, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare utilaje si echipamente pentru serviciile publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul local Ion Neculce, localitatea Razboieni, comuna Ion Neculce, judetul Iasi.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de utilaje pentru intretinere drumuri si spatii verzi, utilaje pentru dezapezire si imprastiere de materiale autoderapante;
Achizitionare utilaje:
1. Buldoexcavator
2. Utilaj pentru lucrari publice
3. Autogreder
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
43220000-1-Gredere si nivelatoare (Rev.2)
43310000-9-Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Buldoexcavator1 bucata
Utilaj pentru lucrari publice1 bucata
Autogreder1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 633, 214RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare Lotul nr.1 =5400 ron;Lotul nr.2=15000 ron;Lotul nr.3 =11000 ron;Garantia de buna executie este de 5%din valoarea contractului de furnizare pentru fiecare lot in parte, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din fonduri nerambursabile: Contributia Guvernului Romaniei de la Bugetul central de stat-20% si Contributia Uniunii Europene -80%;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere, conform art.180/OUG 34/2006;Declaratia pe propria raspundere, conform art.181/OUG 34/2006;Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul local;Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat al statului;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180, 181/OUG 34/2006, ofertantul va prezenta o Declaratia pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, care are competente in acest sens;Certificat constatator emis de ORC;Documentul de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in copie legalizata;Acorduri de asociere daca este cazul, incheiate in vederea participarii la procedura de atribuire;Autorizatie de livrare utilaje noi;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente;
Fisa de informatii generale-formular B1;
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri care sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata a lotului ofertat;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, formularul 12D;
Cel putin o recomandare, din partea unui beneficiar, care trebuie sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale;
Informatii referitoare, la, studiile,
pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-Formular 12I;
formularul 9-Autorizatie;
Informatii privind subcontractantii-formularul 12 G;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termenul de livrare
5%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice si functionale
30%
Descriere:
4.
Perioada de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25/23.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.03.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2008 12:00
Locul: Consiliul Local Ion Neculce, localitatea Razboieni, judetul Iasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala-Masura 322"Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza, pentru economia si populatia rurala si pun erea in valoare a mostenirii culturale"
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str.Anastasie Panu nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ion Neculce
Adresa postala: Loc.Razboieni, judetul Iasi;, Localitatea: Razboieni, Cod postal: 705311, Romania, Tel.0232710880, Email: [email protected], Fax: 0232710780
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2008 18:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer