Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare vaccinuri pentru uz veterinar


Anunt de participare numarul 94737/22.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Prahova
Adresa postala: Corlatesti, Nr.11, Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Punct(e) de contact: Emanuel Duma, Tel.0244571751, Email: [email protected], Fax: 0244575351, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sanitar-Veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare vaccinuri pentru uz veterinar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul DSVSA Prahova, str. Corlatesti, nr. 11, Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare vaccinuri pentru uz veterinar.
LOT I: vaccin anticarbunos
LOT II: tuberculina PPD de tip bovin si aviar
LOT III: vaccin antirabic inactivat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I: vaccin anticarbunos - 370.000 doze
LOT II: tuberculina PPD de tip bovin si aviar- 20600 doze
LOT III: vaccin antirabic inactivat - 144.000 doze
Valoarea estimata fara TVA: 438, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.03.2010 pana la 30.09.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: LOT I: 900 lei, LOT II: 460 lei i LOT III: 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006
-Certificateprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), care sa fie in termen de valabilitate
-Certificatul de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.
Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata. Certificatele vor fi in termen de valabilitate
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului prezentat in original, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil- 30.06.2009 vizat si inregistrat de organele competente
-Formularul B2- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Formular 12 D
-Cerinta minima, obligativitatea prezentarii Autorizatiei pentru livrarea produselor.
-Certificarea sistemului calitatii.
Autoritatea contractanta a stabilit, ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii documentelor de certificare ISO 9001-2000 pentru producator si pentru furnizor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1372/19.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2010 10:00
Locul: Sediul DSVSA Prahova , str. Corlatesti, nr. 11, Ploiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la sedinta de deschidere administratorii societatilor comerciale sau imputernicitii acestora care vor prezenta actul de identitate si formularul de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.STAVROPOLEOSnr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 2000, Romania, Tel.0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si in instanta in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul DSVSA Prahova
Adresa postala: str. Corlatesti, nr. 11, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Tel.0244571751, Fax: 0244571751
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2010 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer