Licitatie Publica - Achizitionare vehicul de compactare a deseurilor menajere
Anunt de participare numarul 44427/23.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oras Livada (Consiliul local al orasului Livada)
Adresa postala: Livada, str. Oasului, nr.4, Localitatea: Livada, Cod postal: 447180, Romania, Punct(e) de contact: Oros Nicoleta, Tel.0261840194, 0261840083, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0261840362
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare vehicul de compactare a deseurilor menajere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Livada, str. Oasului nr.4, jud. Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de produse: o bucata vehicul de compactare a deseurilor menajere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
o bucata vehicul de compactare a deseurilor menajere
Valoarea estimata fara TVA: 141, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie pentru participare in suma de 9000 lei.Garantia de buna executie a contractului este de 5 % din valoarea fara TVA, in lei, a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor (Programul PHARE 2004 si Guvernul Romaniei), Consiliile Locale asociate,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Copie legalizata certificat de inregistrare emis de ORC
-Certificat constatator, in original si aflat in termen de valabilitate, emis de ORC
-Certificate de atestare fiscala, in original, emisa de Administratia Finantelor Publice si de Autoritatea Publica Locala (Primarie) de pe raza localitatii unde este inregistrat ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatia de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si lipsa datoriilor catre bugetele locale
-Garantia pentru participare
-Copie legalizata act constitutiv/contract de societate/statut
-Declaratie in original privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie in original privind eligibilitatea ofertantului
-Declaratie in original pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181din O.U.G. nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-profitul net conform ultimelor trei bilanturi contabile anuale sa fie pozitiv (2004, 2005, 2006);
-media cifrei de afaceri, pe ultimele trei exercitii financiare (2004, 2005, 2006) sa fie cel putin egala cu valoarea maxima admisa supusa licitatiei, adica 141.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta generala de minim trei ani
-experienta specifica de minim trei contracte incheiate cu succes, cu valoare de peste 140000 euro si complexitate (contracte similare de furnizare de vehicule), indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati;
-dotarea adecvata cu utilaje instalatii si echipamente necesare pentru a duce la bun sfarsit contractul de achizitie publica
- existenta personalului de specialitate necesar pentru a duce la bun sfarsit contractul de achizitie publica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: - direct la casierie sau prin virament in contul RO29TREZ5465006XXX003902, deschis la Trezoreria mun. Satu Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 12:00
Locul: PRIMARIA LIVADA, judetul Satu Mare, Orasul Livada, str.Oasului nr. 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor-reprezentantii Ministerului Economiei si Finantelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2004
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oras Livada (Consiliul Local al orasului Livada)
Adresa postala: loc. Livada, str. Oasului nr.4, jud. Satu Mare, Localitatea: Livada, Cod postal: 447180, Romania, Tel.0261-840194, Email: [email protected], Fax: 0261-840362
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2008 12:48