Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea - 1 Autobasculanta cu suprastructura semirotunda basculabila spate - 18 mc


Anunt de participare numarul 73849/20.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL FLAMANZI (Primaria Orasului Flamanzi)
Adresa postala: ORAS FLAMANZI, Localitatea: Flamanzi, Cod postal: 717155, Romania, Punct(e) de contact: DAN REBENCIUC, Tel.0748109424, Email: [email protected], Fax: 0231552626, Adresa internet (URL): www.primariafl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea - 1 Autobasculanta cu suprastructura semirotunda basculabila spate - 18 mc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria orasului Flaminzi, str. Principala, nr. 1, jud. Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza 1 Autobasculanta cu suprastructura semirotunda basculabila spate - 18 mc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Autobasculanta cu suprastructura semirotunda basculabila spate - 18 mc
Valoarea estimata fara TVA: 106, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 4500 lei; Garantie de buna executie: 2% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 12 A - Declaratii privind eligibilitatea
Completare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Completare Formular 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPentru persoane fizice/juridice romane: Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. de care apartine valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
Pentru persoane fizice/juridice straine: alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediulofertantul. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la datadepunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata in limba romana .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008 )vizate si inregistrate de organele competente, copii conform cu originalul;Pentru anul 2008 se accepta si balanta de verificare la 31.12.2008, in copie conform cu originalul.Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani- minim 300.000 euro (fara TVA) Formularul A. Pentru IMM-uri se accepta reducerea cifrei de afaceri cu 50%. Se completeazaFormularul C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani - Formular 12 DPrezentarea unei liste care sa contina informatii: - despre un contract de furnizare care din punct de vedere fizic si/sau valoric sa fie de cel putin 35.000 euro ( fara TVA ) sau- despre cel mult 3 contracte de furnizare care din punct de vedere fizic si/sau valoric sa fie de cel putin 53.000 euro ( fara TVA ).In ambele cazuri se solicita copii conform cu originalul ale contractului ( contractelor ) de furnizare si proceselor verbale de receptie a bunurilor.Nota : Se va folosi cursul inforeuro din luna martie 2009, 1 euro = 4, 2904 lei.- Mostre, fise/schite detalii tehnice ale producatorului , fotografii relevante pentru produsele ofertate, prezentate in vederea verificarii specificatiilor tehnice;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.06.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 12:00
Locul: Primaria orasului Flaminzi, str. Principala, nr. 1, jud. Botosani, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii, sau reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Botosani
Adresa postala: Str. Maxim Gorki, nr. 8, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Tel.0231511739, Email: [email protected], Fax: 0231531832
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Flaminzi
Adresa postala: Orasul Flaminzi, Localitatea: Flaminzi, Cod postal: 717155, Romania, Tel.0231552351, Email: [email protected], Fax: 0231552626, Adresa internet (URL): www.primariafl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2009 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer