Licitatie Publica - Achizitionarea a 10 ambulante-2 buc tipA si 8 buc tip B
Anunt de participare numarul 36764/23.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Didona Bugariu, Tel.0268/410777/221, In atentia: Iordan Emilia, Email: [email protected], Fax: 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Iordan Emilia, Tel.0268/410777/220, In atentia: Iordan Emilia, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Iordan Emilia, Tel.0268/410777/220, In atentia: Iordan Emilia, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Iordan Emilia, Tel.0268/410777/220, In atentia: Iordan Emilia, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionareaa 10 ambulante-2 buc tipA si 8 buc tip B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Serviciului de Ambulanta Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achzitionarea a 2 ambulante de tip A si 8 buc de tip B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114121-3 - Ambulante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10 ambulante
Valoarea estimata fara TVA: 2, 242, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 26000lei. Nu se accepta ordin de plata. Garantie de buna executie-5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din imprumut bancar; plata pe baza procesului verbal de receptie a produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Declaratii privind art 180 si 181din OUG 34/2006;Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie) nu mai vechi de 30 zile fata de data limita de depunere a ofertelor;Certificat unic de inregistrare (CUI) emis de Oficiul Regisrului Comertului, inclusiv Anexa la certificatul de inregistrare (copie)pentru persoanele fizice/juridice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori partenenta din punct de vedere profesional.-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie) nu ma vechi de 30 zile fata de data limita de depunere a ofertelor echivalent-Certificat unic de inregistrare (CUI) emis de Oficiul Registrului Comertului, inclusiv Anexa la certificatul de inregistrare (copie) echivalent
-Toate documentele pentru oferta vor fi traduse si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
-bilantul contabil la , 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente
-cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani (trei) ani trebuie sa fie de minim 7.500.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri- minim 7500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta obligatoriu:
-informatii generale privind ofertantul - formular
-Experienta similara: declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 anise va prezenta o lista de livrari de minim 5 ambulante
-recomandari din partea a 5 beneficiari pentru care s-au livrat ambulante .
-autorizatie eliberata de producator pentru livrarea de ambulante
-certificate care sa ateste conformitatea produselor: SR EN 1789 sau echivalent
-certificare ISO 9001 (Nu se vor accepta declaratii privind demararea procedurilor privind certificarea ISO 9001);
- se va prezenta agrearea si avizarea pentru service auto de catre importatorul general oficial in Romania
-se va prezenta un precontract de service auto pentru autoutilitare pe plan local cu un service agreat si avizat de importator oficial in Romania
-se va prezenta aviz eliberat de Ministerul Sanatatii privind autorizarea pentru intretinere echipamente medicale
-se va prezenta declaratia de conformitatea privind compatibilitatea electromagnetica a echipamentelor
-se va prezenta un precontract de service echipamente medicale cu o societate agreata si avizata de importatorul oficial in Romania si/sau producator
-se va prezenta agrearea si avizarea pentru service echipamente de catre importatorul general oficial in Romania si/sau producator
-declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-livrari de min 5 ambulante; 5 recomandari; ISO 9001 (nu se accepta declaratii privind demararea procedurilor privind certificarea ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in cont RO65TREZ13121360250XXXXX Trezoreria Brasov sau in numerar la sediul Consiliului Judetean brasov, B-dul Eroilor nr.5, parter, cam.8
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2007 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Brasov, str. N. Balcescu nr.67, cam.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti cu copie dupa BI, CI sau pasaport
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: str. 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268418054, Fax: 0268/418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/410777, Email: [email protected], Fax: 0268/475576
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2007 13:02