Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unui nr. de 10 autobuze tip M3, clasa III, de capacitate minim 47 locuri pentru transport persoane prin leasing financiar


Anunt de participare numarul 110661/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, In atentia:  Marian OLARIU, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionareaunui nr. de 10 autobuze tip M3, clasa III, de capacitate minim 47 locuri pentru transport persoane prinleasing financiar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul Companiei de Transport Public S.A., Arad, Calea Victoriei, nr. 35 B - 37
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona 10 autobuze tip M3, clasa III, de capacitate minim 47 locuri pentru transport persoane prinleasing financiar, caracteristicele tehnice se regasesc in documentatia descriptiva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10 autobuze tip M3, clasa III, de capacitate minim 47 locuri pentru transport persoane prinleasing financiar
Valoarea estimata fara TVA: 1, 841, 193EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 115000 lei, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, credite interne/externe conform HCJ nr. 273/30.09.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 1, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr.1.1, Fisa de Informatii generale formular nr.2, Declaratia privind eligibilitatea Formular nr.3, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 Formular nr.4, Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat ANAF.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane juridice romane vor prezenta -Certificat de inregistrare eliberat de ORC, Certificat constatator emis de ORC.Persoane juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil 31.12.2009, insotit de confirmare de depunere la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil 31.12.2009, insotit de confirmare de depunere la organele competente, - Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate (2007, 2008, 2009) sa fie de minim3.500.000 euro (echivalent in lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara formular nr.5, Se vor atasa recomandarile, aferente contractelor prezentate ca si experienta similara, din partea unor beneficiari/ clienti diferiti din ultimii 3 ani. Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora Formularul nr.16, insotit de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr.16A, acord de asociere Formularul nr.17.In cazul in care ofertantul nu este si producatorul autovehiculelor ofertate, acesta va face dovada autorizarii de catre producatorul autovehiculelor in vederea comercializarii acestora.Certificat de omologare conform pct. 1.2. din documentatia descriptiva. Societatea ofertanta, va face dovada existentei unui centru de service al producatorului pe raza municipiului Arad sau dovada existentei unui contract de colaborare intre producator si unei unitati service (autorizat RAR pentru toate tipurile de reparatii aferente modelului de autobuz ofertat) pe raza municipiului Arad;
- centru de service trebuie sa fie agreat de producator sau reprezentantul acestuia in Romania.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul trebuie sa fi derulat in ultimii trei ani de activitate cel putin 1 contract sau cel mult 3 contracte (incheiate si indeplinite), pentru furnizarea de produse/cantitati similare prezentei achizitii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 50
Candidatii vor depune o declaratie pe propria raspundere cu valoarea cifrei de afaceri la 31.12.2009. Vor fi preselectati candidatii, in ordine descrescatoare a clasamentului astfel realizat.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare si receptie
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Categorie clasificare autobuz
10%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Garantia oferita (limita km)
5%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
67
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori CVAP, daca sunt nominalizati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: a.) maxim 60 zile calendaristice de la semnarea contractului - in ceea ce priveste furnizarea;b.) Contractul isi produce efectele: - in ceea ce priveste serviciile de leasing financiar ? pe intreaga durata a leasing-ului;
- in ceea ce priveste garantia autovehiculelor - pe intreaga durata de garantie a autovehiculelor achizitionate.Valoarea estimata: 1.841.193 euro, fara TVA; 7.855.266 lei, fara TVA. Data la care se determina echivalenta leu/euro: 1 euro= 4, 2664lei, la data de 29.10.2010;Conform art. 117 din OUG nr. 34/2006, in cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidari care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti sector 6, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+4)0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/494.650, Email:  [email protected], Fax:  0256/498.092, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Corneliu Coposu nr.22, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer