Licitatie Publica - Achizitionarea a 10 ambulante - 2 buc tip A si 8 buc tip B
Anunt de participare numarul 27605/14.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Emil Cirica, Tel.0268/410777/221, In atentia: Emil Cirica, Email: [email protected], Fax: 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu nr.67, parter, camera 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Emil Cirica, Tel.0268410777/124, In atentia: Emil Cirica, Email: [email protected], Fax: 0268472305
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu nr.67, parter, camera 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Emil Cirica, Tel.0268410777/124, In atentia: Emil Cirica, Email: [email protected], Fax: 0268472305
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu nr.67, parter, camera 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Emil Cirica, Tel.0268410777/124, In atentia: Emil Cirica, Email: [email protected], Fax: 0268472305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea a 10 ambulante - 2 buc tip A si 8 buc tip B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Serviciului de Ambulanta Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 2 ambulante tip A si 8 buc tip B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114121-3 - Ambulante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10 bucati ambulante.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 131, 093RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 26000 lei. Nu se accepta ordin de plata.Garantie de buna executie - 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din imprumut bancar iar plata pe baza procesului verbal de receptie a produsului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilit;Declaratie ultimii 5 ani sa nu fi fost condamnat definitiv;Declaratie art.181 din OUG34/2006;Certificat atestare fiscala pentru eliberat de D.G.F.P.C.F.S.+indepl plata a contributiilor de asigurari socialeoriginal;Certificat fiscal impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local-original;Certificat constatator emis de ORC, nu mai vechi de 30 zile zile;CUI emis de ORC+Anexa la certificatul de inreg(copie); Pentru persoanele fizice/juridice straine: docum care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Certif constatat emis de ORC(copie)- nu mai vechi de 30 zile-echivalent;CUI emis de ORC+Anexa la certif. inreg(copie)-echiv;Toate docum vor fi traduse si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale pivind cifra de afaceri de pe ultimii 3 ani;
-Bilantul contabil la 31.12.2006, 30.06.2007 vizat de organele competente.
-cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri: minim 7.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale privind ofertantul
-Experienta similara: declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani;lista cu livrari de minim 5 ambulante;recomandari din partea a 5 beneficiari;
-autoriz elib de producator pt livrare ambulante;
-Certificate conformit produse: SR EN 1789 sau echiv;
-ISO9001-nu se accpta declaratii privind demararea procedurilor privind certificarea ISO9001;
-agrearea si avizarea pt service auto;
-Precontract de service auto pt autoutilitare pe plan local cu un service agreat si avizat de importator;
-aviz Min Sanatatii;
-declaratie conformitate compatibilit electromag a echipam;
-precontract service echipamente medicale;
-agreere si avizare service echipam;
-declaratie respectare conditii de munca.
-Informatii privind subcontractantii: lista cu subcontractantii;
-Mai multe firme se pot asocial fara a fi obligate sa prezinte asocierea legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-livrari de min 5 ambulante;
-5 recomandari;
-ISO9001(nu se accepta declaratii privind demararea procedurilor privind certificarea ISO9001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in contul RO65TREZ13121360250XXXXX Trezoreria Brasov sau in numerar la sediul Consiliului Judetean Brasov, str. Eroilor nr.5, parter, camera 8.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2007 11:00
Locul: Str. Nicolae Balcescu nr.67, parter, camera 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti cu copie dupa BI, CI sau pasaport.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: Str. 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268413056, Fax: 0268418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, camera 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268410777/253, Email: office@judbrasov, Fax: 0268475576
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2007 10:20