Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea a 2 autogunoiere compactoare noi pentru colectarea si transportul deseurilor menajere


Anunt de participare numarul 69775/10.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL FAUREI
Adresa postala: STRADA REPUBLICII, NR. 38, Localitatea: Faurei, Cod postal: 815100, Romania, Punct(e) de contact: STANCESCU VIRGINIA, Tel.0239661424, Email: [email protected], Fax: 0239661424, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea a 2 autogunoierecompactoare noi pentru colectarea si transportul deseurilor menajere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Faurei , str. Republicii 38, jud. Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se cumpara 2 autogunoiere compactoare noi , identice, capacitate 12m.c.fiecare , pentru manevrarea containerelor
de la 120l la 1100l standard EN840-3.
Documentatia de atribuire este accesibila la www.e-licitatie.ro/anunturi de participare publicate-documentatie si clarificari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 buc autogunoiere compactoare noi de 12m.c. fiecare , pentru containere intre 120l si 1100l standard european EN840-3
Valoarea estimata fara TVA: 240, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie :2% din pretul contractului, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Phare CES2005, Phare2005/017-553.04.01.04.01.Schema de investitii pentru sprijinirea sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie de eligibilitate
-declaratie privind neincadrarea in art.181 dinOUG34/2006-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-certificat de atestare fiscala privind plata oblig. catre bugetul de stat(copie legalizata)
-autorizatie de functionare pt. persoane fizice
-certificat constatator vechime max. 60 zile(copie legalizata)
-certificat de inregistrare fiscala(copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inreg. de organele competente(copii legalizate.)
-fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 720000euro(fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani
-proces verbal de receptiept. 1 livrare(copie legalizata)
-autorizare de la producator in cazul comerciantilor(dealeri)
-fise tehnice, fotografii relevante pentru produsele ofertate
-declaratie privind subcontractantii
-acord de asociere al op. economici
-certificat ISO9001:2000 sau echivalent al producatorului(copie legalizata)
-certificat ISO14001:2004sau echivalent al producatorului(copie legalizata)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2009 13:00
Locul: Primaria Faurei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti sau reprezentanti imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare CES2005 , Phare RO2005/017-553.04.01.04.01.Schema de investitii pentru sprijinirea sectorului public in sectoarele prioritare de mediu.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila la adresa www.e-licitatie.ro/anunturi de participare publicate.Ulterior trebuie introdus nr. anuntului si clic pe caseta Cauta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar a deciziei considerata nelegala.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Faurei
Adresa postala: Str. Republicii nr. 38, Localitatea: Faurei, Cod postal: 815100, Romania, Tel.0239661424, Email: [email protected], Fax: 0239661424, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro/Primarii/Faurei
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2008 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer