Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea a 21 buc autoturisme pentru Comisariatul General al Garzii Nationale de Mediu


Anunt de participare numarul 147333/19.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERAL
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: Florica Baitan, Tel. +40 752196237, In atentia: Marius Chirila, Email: [email protected], Fax: +40 13262259, Adresa internet (URL): www.gnm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea a 21 buc autoturisme pentru Comisariatul General al Garzii Nationale de Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comisariatul General al Garzii Nationale de Mediu, Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Comisariatul General al Garzii Nationale de Mediu, Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34115200-8 - Autovehicule pentru transportul a mai putin de 10 persoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea a 21 buc autoturisme pentru Comisariatul General al Garzii Nationale de Mediu
Valoarea estimata fara TVA: 795, 161.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum - 15.903, 23 lei Garantia de participare va fi constituita: a) sub forma de scrisoare de garantie bancara-Formular 15, b) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al Comisariatului General al Garzii Nationale de Mediu, RO04TREZ7005005XXX000189, deschis la ATCPMB c) sau prin orice alt instrument bancar de plata. Garantia de participare va fi valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006 si art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Echivalenta leu/alta valuta se va face la data publicarii anuntului de participare.Neprezentarea garantiei de participare, respectand cerintele de mai sus conduce la respingerea ofertei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare si de buna executie.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici Cuantumul garantie de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii tip IMMcare doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificari si completarile ulterioare. -Formular 1
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator declarat prin oferta (daca este cazul)2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul nr. 2.De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator prin referire doar la literele a, c1 si d ale art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Pentru persoane juridice romane: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent(copie lizibila conform cu originalul)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale(copie lizibila conform cu originalul) .Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certificate, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere a acestora in limba romana, traducerea fiind realizata de catre un traducator autorizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹(evitarea conflictului de interese)din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul nr. 3. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor sau tert sustinator declarat prin oferta.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante este urmatoarea:
- Florin Diaconu- comisar general al Garzii Nationale de Mediu
- Cornelia BURCEA- director, Directia Economica si Achizitii Publice
- Luminita VAIDA- director Directia Resurse Umane si Management Operational
- Marius Chirila- sef Serviciu Achizitii Publice si Logistica
- Florica Baitan-sef Birou Administrativ si Logistica, - Simona Rang- consilier, Serviciul Achizitii Publice
-Alina Elena Catanoiu-Director Contensios si Monitorizare
-Cristian Mihai Vaduva-consilier SAL
-Ionel Banciulescu-consilier Serviciul Administrativ si Logistica
-Oana BUTOI-consilier CSFOV
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul nr. 4In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiAutoritatii Nationale pentru Reglementarea ti Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -Formular 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. . Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila marcata ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul operatorului economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 ? in conformitate cu prevederile art. 185, lit. a), b) dinO.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Operatorul economic va prezenta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de min 1.590.322, 58 lei Prin aceasta cerinta se urmareste ca operatorul economic sa poata dovedi ca poate sustine financiar furnizarea produselor. In sustinerea acestei cerinte ofertantii vor prezenta in copie certificate pe propria raspundere, bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente sau extrase de bilant aferente ultimilor 3 ani.Pentru calculul echivalentei lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, sumele mentionate mai sus se reduc cu 50%.
Pentru conversia altor monede decat euro sau lei se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantilor asociati desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv de liderul asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012Formularul nr. 6 - Fisa de informatii generale -Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 aniOfertantul va depune documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind sustinatorul.
Informatii privind asocierea.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii.Conform prevederilor art. 188, alin (1), litera c) din O.U.G. nr.34/2006 operatorul economic va prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
? Fisa de experienta similara- Ofertantul va prezenta cel putin un document /contract/proces-verbal de receptie/document care sa confirme furnizarea de produse similare
O Lista a principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani in conformitate cu prevederile art.188 alin(1), litera a), continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati)
Furnizorul va face dovada implementarii la nivelul companiei a sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent pentru desfasurarea activitatii de producere/comert cu autoturisme.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta Declaratie de sustinere pe propria raspundere.Ofertantul va prezenta Acord sau o scrisoare preliminara de asociere;Formularul nr.9Formularul nr. 8Formularul nr. 7Demonstrarea Certificarii in managementul calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent, se poate face prin prezentarea Certificatului ISO 9001/2008 sau echivalent pentru desfasurarea activitatii de producere/comert cu autoturisme, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, rapoartele de audit care au fost finalizate si din care reiese faptul ca ofertantul va primi certificarea , sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu art.191 -193, din O.U.G. nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
incadrarea in perioada de valabilitate a tichetelor prevazute in programul de stimulare a reinnoirii parcului auto national RABLA 2013.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Media cifrei de afaceri. Clasamentul se va intocmi in ordinea descrescatoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2013 11:00
Locul: Comisariatul GNM Bdul Unirii nr 78, Bloc J2, sector 3 bucuresti, sala de consiliu, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului si copie dupa actul de identitate pentru participarea la sedinta de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Orice reprezentant al ofertantilor va putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor numai pe baza de imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului. In cazul in care, la depunerea ofertelor tehnice si financiare, in etapa a doua a procedurii de achizitie, se constata ca ofertele clasate peprimul loc au preturi egale, in vederea departajarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi clarificari, respectiv se va solicita reofertarea pretului, prin transmiterea unui document care sa contina o noua propunere financiara imbunatatita.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit prevederilor art. 256 indice 2 alin 1 lit a) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Economica si Achizitii Publice , Comisariatul General al Garzii Nationale de Mediu
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. +40 752196237, Email: [email protected], Fax: +40 13262259, Adresa internet (URL): www.gnm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2013 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer