Licitatie Publica - Achizitionarea a 2318 ml conducta preizolata pt. incalzire si 1159 ml conducta preizolata pt. apa calada menajera
Anunt de participare (utilitati) numarul 29768/28.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UZINA TERMICA CALAFAT S.A.
Adresa postala: STRADA TERMOCENTRALEI NUMARUL 1, Localitatea: Calafat, Cod postal: 205200, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE STEFAN, Tel.0251333174, Email: [email protected], Fax: 0251333200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionarea a 2318 ml conducta preizolata pt. incalzire si 1159 ml conducta preizolata pt. apa calada menajera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C.UZINA TERMICA CALAFAT S.A.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 2318 ml conducta preizolata pt. incalzire si 1159 ml conducta preizolata pt. apa calda vmenajera( lucrari de izolare, instalare , cuplari)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
27220000-3 - Tuburi si accesorii din otel (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie 2318 ml conducta preizolata pt. incalzire si 1159 ml conducta preizolata pt.apa calda menajera
Valoarea estimata fara TVA: 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2007 pana la 30.11.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5500 RON, garantia de participare si 5% garantie de buna executie din val. contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform OUG 48/2004
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , neincadrarea in preved.art. 181 din OUG 34/2006, certificate de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe 2006, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Colaboratori si cantitati livrate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 12:00
Locul: S.C.UZINA TERMICA CALAFAT S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str.N.Titulescu , nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251413179, Fax: 0251415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp.Juridic
Adresa postala: S.C.UT CALAFAT, STR TERMOCENTRALEI , NR 1, Localitatea: Calafat, Cod postal: 205200, Romania, Tel.0251333173, Email: [email protected], Fax: 0251333200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 13:13