Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionarea a 30 de automate de tichete(parcometre) cu panou solar


Anunt de participare numarul 103972/16.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala:  JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  cam 214 interior230, Tel. 0259/437.000, In atentia:  manuela glodan, Email:  [email protected], Fax:  0259/409.406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionarea a 30 de automate de tichete(parcometre) cu panou solar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea a 30 de automate de tichete(parcometre) cu panou solar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34927000-1 - Aparate de taxare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30 parcometre cu panou solar, conform prevederilor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 504, 201.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare- 5042 ron; garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul AIO
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE- SE SOLICITA LEGALIZAREA ACORDULUI ED ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?;Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva);declaratie pe propria raspundere prin care atesta faptul ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al municipiului Oradea la data depunerii ofertei.;Certificat de inregistrare;Certificat constatator ;autorizare de la producator pentru furnizarea produselor (in cazul in care ofertantul nu este producator)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ;Prezentarea bilantului contabil PE ANII 2007, 2008, 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa nu inregistreze pierderi in anul 2009 . In cazul in care in acest an au fost inregistrate pierderi, ofertantul va fi descalificat.Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri neta, medie anuala pe ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu : :1.008.000lei lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ( 2009, 2008, 2007Se va prezenta o copie a contractelorprezentate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus, insotite de o recomandare (sau document constatator-anrmap) din partea beneficiarului/beneficiarilor fiecarui contract;Formularul B3-experienta similara ?contract furnizare produse.;declaratie in forma autentica emisa de o institutie bancara din care sa rezulte ca pentru plata tichetelor de parcare emise de parcometrele furnizate de el s-au efectuat plati cu cardul bancar.;declaratie de conformitate emisa de producator ;Declaratie cuprinzand personalul de specialitate;Declaratie privind dotarile tehnice de care dispune -prin care sa faca dovada ca detine dotarile necesare pentru buna executare a contractuluideclaratie pe proprie raspundere prin care conducatorul ofertantului atesta faptul ca, la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. ;declaratie cuprinzand subcontractantii;CERTIFICAT ISO 9001:2008 SAU ECHIVALENT; acord de asociere (daca este cazul); angajamente ferme de sustinere in forma autentica(daca e cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa ateste executarea in ultimii 3 ani, de contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare celor ce fac obiectul achizitiei, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 504.000 lei fara tva.Recomandarea se va prezenta conform formularului din documentatia de atribuire (FORMULAR nr. X). Vor fi acceptate doar recomandarile cu calificativul foarte bine, in caz contrar oferta fiind descalificata de comisia de evaluare.;produsele respecta cerintele esentiale de securitate prevazute in anexa nr.1 din HG nr.1102/2002.;personal pentru productia/furnizarea, montarea, mentenanta produselor furnizate;Nu se accepta ofertantii in curs de certificare iso 9001;declaratie - acord de asociere legalizat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2010 11:00
Locul: Primaria municipiului Oradea, str Piata Unirii nr.1, SALA MICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4(021)3104641, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala:  PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 5 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA A ACTULUI CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala:  STR PIATA UNIRII NR.1, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259/437.000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2010 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer