Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea a 8200 pubele din plastic, cu capacitatea de 80 litri pentru colectarea deseurilor menajere


Anunt de participare numarul 59504/24.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BARSAU (PRIMARIA BARSAU)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 277, BARSAU DE SUS, JUS. SATU MARE, Localitatea: Barsau, Cod postal: 447037, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN CIURDAS, Tel.0261876021, Email: [email protected], Fax: 0261876021, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servici publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea a 8200 pubele din plastic, cu capacitatea de 80 litri pentru colectarea deseurilor menajere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: livrare la adresele mentionate in contrctul de furnizare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 8200 pubele din plastic, cu capacitatea de 80 litri pentru colectarea deseurilor menajere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25223300-3 - Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pubele din plastic, cu capacitatea de 80 litri pentru colectarea deseurilor menajere
Valoarea estimata fara TVA: 583, 528.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 11600 lei iar garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
program finantat din fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea , declaratia privind calitatea de participant la procedura , certificat unic de inregistrare , certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat de atestare fiscala in original privind plata obligatiilor la bugetul de stat si bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informati generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ultimul bilant contabil anul de referinta 2007 vizat de DFP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista livrarilor in ultimi 3 ani, recomandari privind trei contracte similare, descriere tehnica si monstre privind obiectul contractului de furnizare, certificat de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
perioada de livrare
10%
Descriere:
3.
perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: prin depunere in numerar la casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2008 10:00
Locul: la sediul primariei Barsau, localitatea Barsau de sus , str.deal, nr.277 , jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatori economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali/persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): finantare din Programul Phare CES 2005 lINIA DE BUGET RO2005/17-553.04.01.04.01, BUGETUL LOCAL ALE CONSILIILOR LOCALE CARE SUNT PARTENERI IN PROIECT
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+40)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazul nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.(+40)261714072
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la data luari la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritati contractante pe care le considera nelegale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
primaria Barsau
Adresa postala: str.Deal, nr.277, Localitatea: Barsau de sus, Cod postal: 447037, Romania, Tel.0261876004, Fax: 0261876004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2008 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer