Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea a doua autogunoiere compactoare noi de 16 mc. fiecare,pentru colectarea si transportul deseurilor menajere (vor manevra pubele si containere intre 120 si 1100 litri)


Anunt de participare numarul 73135/06.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARGINEA (PRIMARIA COMUNEI MARGINEA)
Adresa postala: localitatea Marginea nr. 2.241, comunaMargimea, judetul Suceava, Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Punct(e) de contact: CARMELIA MIHALESCU, Tel.0230/416.203, 0230/416.240, In atentia: Compartimentului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0230/416.203
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea a doua autogunoiere compactoare noide 16 mc. fiecare, pentru colectarea si transportul deseurilor menajere (vor manevra pubele si containere intre 120 si 1100 litri)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria comunei Marginea, nr.2241, judetul Suceava, cod postal 727345
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare a 2 autogunoiere compactoare noi, identice, capacitate 16 mc, pentru colectarea si transportul deseurilor; vehiculele vor manevra pubele si containere de la 120 l la 1100 l.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza 2 (doua) autogunoiere compactoare noi, identice, capacitatea 16 mc, pentru colectarea si transportul deseurilor; vehiculele vor manevra pubele si containere de la 120 la 1100 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 15000 lei depusi in contul RO66TREZ5955006XXX000877 deschis la Trezoreria Radauti sau la casieria institutiei; Garantie de buna executie 5, 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Phare CES 2005, linia de buget Phare RO 2005/017-553.04.01.04.01. si bugetul comunei Marginea.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Pentru persoane fizice/juridice romane:
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.C.F.S. valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
5. Pentru persoane fizice/juridice straine: alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediulofertantul. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la datadepunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata.
Pentru persoane fizice romane: 6. Autorizatie de functionare / altele echivalente, valabilala data deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice romane:
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarilein legaturacu obiectul de activitate, sediul ofertantului precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni, vechime maxima 30 zile - in original sau copielegalizata
8. Certificatul de inregistrare fiscala emis deO.R.C. (copie legalizata)
Persoane juridice/fizice straine
9. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente, copii legalizate;
2. Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani- cel putin egala cu 600.000 euro (fara TVA) sau echivalentul in lei la un curs de schimb de 4, 2430 lei/euro (inforeuro luna februarie). Pentru IMM-uri se accepta reducerea cifrei de afaceri cu 50%. Se completeazaformularul C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani -Formular 12 D2.Trei recomandari de la beneficiarii la care se face referire in formularul 12 D
3.Proces verbal de receptiepentru1 produs similar ;(copie legalizata)4. Autorizare de la producatorin cazul comerciantilor (dealeri) Formularul B;
5. Diverse: Mostre, fise/schite detalii tehnice ale producatorului , fotografii relevante pentru produsele ofertate, prezentate in vederea verificarii specificatiilor tehnice;
6. Informatii privind subcontractantii - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si serviciile furnizate Formular 12G. Daca nu este cazul se va specifica acest lucru.
7. Informatii privind asociatii - Acord de asociere completarea formularului G - de catre toti ofertantii asociati; Daca nu este cazul se va specifica acest lucru.In cadrul asociatiei se vor respecta cerintele detaliate in Fisa de date a achizitiei.
8. Standarde de asigurare a calitatii - CertificatISO 9001 :2000sau echivalent pentru producator autosasiu si producator suprastructura, in original sau copie legalizata privind Sistemul de Management al Calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 583 din 20.01.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Achitand contravaloarea in contul RO98TREZ59521330208XXXXX, deschis la Trezoreria Radauti sau casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Marginea, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicirescrisa si document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare CES 2005, linia de buget Phare RO 2005/017-553.04.01.04.01.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, Nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare, Nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 214948, Fax: 0230 214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar a deciziei considerata nelegala.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Marginea, Biroul Achizitii publice
Adresa postala: Str.Principala, Nr.2241, Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Tel.0230 416203, Email: [email protected], Fax: 0230 416203, Adresa internet (URL): www.comuna-marginea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2009 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer