Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea a noua autoturisme si a unei autoutilitare


Anunt de participare numarul 70566/06.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Politia Comunitara Oradea
Adresa postala: str. P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Sebastian Dan, Tel.0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Politia Comunitara Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000, int.244, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Politia Comunitara Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000, int.244, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Politia Comunitara Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000, int.244, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea a noua autoturisme si a unei autoutilitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Politiei Comunitare Oradea, P-ta Unirii, nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a noua autoturisme dintre care 7 autoturisme break cu 7 locuri, doua autoturisme berline cu 5 locuri si o autoutilitara cu doua locuri necesare pentru buna desfasurare a activitatii institutiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34111000-8 - Breakuri si berline (Rev.2)
34115300-9-Vehicule de transport de ocazie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - 7autoturisme break cu 7 locuri; Lotul 2 - 2 autoturisme berline cu 5 locuri; Lotul 3 - o autoutilitara
Valoarea estimata fara TVA: 462, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lotul 1 - 3000 lei; Lotul 2 - 720 lei; Lotul 3 - 500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul Politiei Comunitare Oradea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;
- certificat de inregistrare;
- Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor care fac obiectul prezentei achizitii in original, eliberat cu cel mult o luna de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
-Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident
- certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat;
- certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil si balanta de verificare pe anii 2005, 2006, 2007 vizat si inregistrat de organele competente;
- Fisa de informatii generale ;
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala :
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-336000 lei respectiv 84000 euro pentru Lotul I;
-80000 lei respectiv 20000 euro pentru Lotul II;
-46000 lei respectiv 11500 euro pentru Lotul III, valoari rezultate exclusiv din furnizarea unor produse similare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari;
-cel putin o recomandare din partea beneficiarilor;
-autorizare pentru livrarea produsului ofertat de la producator;
-lista cuprinzand subcontractantii, daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2009 12:00
Locul: sediul Politiei Comunitare Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, cam. 45 - parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Politia Comunitara Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000, int.224, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2009 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer