Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea a trei echipamente: agregat de degresare, agregat de decapare, cuptor de recoacere rotativ


Anunt de participare numarul 52323/15.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
"Uzina Mecanica Sadu" S.A.
Adresa postala: str. Parangului, nr.59, Localitatea: Bumbesti-Jiu, Cod postal: 215 100, Romania, Punct(e) de contact: Director productie - ing. Bogdan Lucian, Tel.0744654491, 0253463860, Email: [email protected], Fax: 0253463193
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala - Filiala a C.N. ROMARM S.A.
Activitate (activitati)
Altele: Industria de aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea a trei echipamente: agregat de degresare, agregat de decapare, cuptor de recoacere rotativ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. UZINA MECANICA SADU S.A., Bumbesti Jiu, str. Parangului, nr. 59, cod 215100
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a trei echipamente: - Agregat de degresare: capacitate min. 600 dmc/h (componente cu fluide de tratare), consum energetic max. 100 KVA, consum apa max. 100 litri/h;
- Agregat de decapare: capacitate min. 600 dmc/h (componente cu fluide de tratare), consum energetic max. 100 KVA, consum apa max. 500 litri/h;
- Cuptor de recoacere rotativ: capacitate 250 kg/h ( cu densitatea in vrac mai mare ca 4), temperatura reglata separat pe fiecare zona, temperatura max. de lucru 850 C
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29200000-1 - Utilaje de uz general (Rev.1)
29244000-1-Utilaje pentru tratarea termica a materialelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Agregat de degresare = 1 bucata; Agregat de decapare = 1 bucata; Cuptor de recoacere rotativ = 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului de furnizare, prin intermediul unei scrisori de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea de la buget si din surse proprii. Achizitorul va efectua plata catre furnizor dupa livrarea si punerea in functiune a produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor aplica prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/15.05.2006.
Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente :
- Declaratie privind situatia personala;
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Documente care dovedesc inregistrarea;
- Certificate constatatoare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului, in ultimii 3 ani;
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani;
- Solvabilitatea patrimoniala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind capacitatea tehnica
- Lista livrarilor de produse efectuate in ultimii 3 ani ;
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
- Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor ;
- Autorizatie privitoare la livrarea produselor;
- Informatii privind subcontractantii, daca acestia exista .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pret total al ofertei
60%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale
20%
Descriere:
3.
Termen de livrare al echipamentului
10%
Descriere:
4.
Termenul de garantie acordat echipamentului
5%
Descriere:
5.
Servicii post garantie, asistenta tehnica si asigurarea pieselor de schimb
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2008 10:00
Locul: S.C. UZINA MECANICA SADU S.A., Bumbesti Jiu, str. Parangului, nr. 59, cod 215100, Jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate din partea achizitorului si reprezentanti ai operatorilor ofertanti, participanti la licitatia deschisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - sectia a VIII-a: Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Uzina Mecanica Sadu - oficiul juridic
Adresa postala: str. Parangului nr.59, Localitatea: Bumbesti - Jiu, Cod postal: 215100, Romania, Tel.0253463201, Email: [email protected], Fax: 0253463193
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer