Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA CONSUMABILE I.T.


Anunt de participare numarul 9660/11.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR
Adresa postala: STR. ION BOGDAN NR.37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410125, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU PAUL SZALO MURESAN, Tel.0259.266.141, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.252.872, Adresa internet (URL): www.dsv-bihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SANITAR VETERINAR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA CONSUMABILE I.T.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR, ORADEA, I. BOGDAN 37
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA DE CONSUMABILE PENTRU CALCULATOARE, IMPRIMANTE, COPIATOARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30217000-3 - Piese si accesorii pentru computere (Rev.1)
30120000-6-Fotocopiatoare si echipament de tiparire (Rev.1)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.1)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSUMABILE IMPRIMANTE, FAXURI, COPIATOARE
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 100 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SUBVENTII BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA AUTORIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII TREBUIE SA INDEPLINEASCA CERINTELE ART.180SI 181 DIN OU 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII TREBUIE SA FI INREGISTRAT PROFIT PE ULTIMII 2 ANI, SI SA NU AIBA RESTANTE LA BUGETUL LOCAL SI BUGETUL DE STAT CONSOLIDAT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA, CERTIFICAT UNIC DE INREGISTRARE, DOVEZI CA NU AU OBLIGATII RESTANTE LA BUGET, BILANT CONTABIL LA 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OPERATORII TREBUIE SA FIE AUTORIZATI PENTRU DESFACEREA PRODUSELOR CARE FAC OBIECTUL ACHIZITIEI, DOVEZI ALE EXPERIENTEI SIMILARE IN ULTIMII 2 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
RECOMANDARI DE LA BENEFICIARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE SAU PRIN VIRAMENT BANCAR IN CONT RO94TREYO765009XXX000197 DESCHIS LA TREZORERIA ORADEA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2007 09:00
Locul: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR, ORADEA, I, BOGDAN 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR SI COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010867, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: PARCUL TRAIAN 10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Adresa postala: STR. I. BOGDAN 37, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410125, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2007 17:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer