Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de ? Piese de schimb si subansamble pentru echipamentele din dotarea poligoanelor automatizate de tragere?; cod CPV:31518000-0.


Anunt de participare numarul 117733/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01357 BUCURESTI
Adresa postala:  BD. GHENCEA NR.43A SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061701, Romania, Punct(e) de contact:  Nedelcu Victor, Tel. 0214106979, In atentia:  sectiei marketing si achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0214106979, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de? Piese de schimb si subansamble pentru echipamentele din dotarea poligoanelor automatizate de tragere?; cod CPV: 31518000-0.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 253, 200RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb si subansamble pentru echipamentele din dotarea poligoanelor automatizate de tragere?; cod CPV: 31518000-0.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31518000-0 - Lumini de semnalizare (Rev.2)
31532920-9-Becuri si lampi fluorescente (Rev.2)
32543000-1-Comutatoare telefonice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Lampa de palpaire si semnalizare locala pentru dispozitiv tinta usoara DTUI-82 31518000-0 buc. 2000
2 Lampa iluminare difuza pentru dispozitiv tinta usoara DTUI-82 31518000-0 buc. 1500
3 Dispozitiv de sesizare simplu pentru dispozitiv tinta usoara DTUI-72 31518000-0 buc.2500
4 Dispozitiv de sesizare dublu pentru dispozitiv tinta usoara DTUI-72 31518000-0 buc.2000
5 Dispozitiv de palpaire pentru dispozitiv tinta usoara DTUI-72 31518000-0 buc. 1000
6 Bec telefonic T 6, 8 24V 0, 05 A 31532920-9 buc.1000
7 Bec telefonic T4, 6 24 V/0, 02A 31532920-9 buc. 1000
8 Cheie telefonica RS 7443HH 32543000-1 buc. 200
Valoarea estimata fara TVA: 1, 253, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantiile de participare, specificate in fisa de date a achizitiei. Acestea se constituie conform art. 86 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat, plata prin op in contul din terzorerie al furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Neincadrea in prevederile art. 180 si art.181 din OUG 34/2006.
Mode de indeplinire: Agentul economic va prezenta doua declaratii pe propria raspundere privind: 1. eligibilitatea (art. 180) completata in conformitate cuformularul 1 si2. neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formularul 2).
?Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia pe proprie raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica in fataunei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Mod de indeplinire: Prezentarea unui Certificat emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul RegistruluiComertului, din care sa rezulte ca:
- obiectul de activitate al ofertantului include producerea/comercializarea produsului /produselor care fac obiectul achizitiei,
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind insolventa.
-forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul)
-atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Persoane juridice /fizice straine
-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va completa Fisa cu informatii generale. Fisa are rol informativ si nu constituie criteriu de calificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa cu informatii generale ? Formularul 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica/profesionala ? in cazulin care ofertantul nu va cel putin un document justificativ, va fi descalificat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Documente justificative pentru cel putin o livrare de produse similare celor ofertate, efectuata in oricare din ultimii 3 ani2.Autorizare de livrare emisa de producator.3.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala:  B-dul Ghencea nr.43A, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061701, Romania, Tel. 0214106979, Email:  [email protected], Fax:  0214106979
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2011 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer