Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de " produse de panificatie"


Anunt de participare numarul 142177/26.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Adresa postala: P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana Lizarraga, Tel. +40 256/490281, In atentia: Alina Maldarescu, Email: [email protected], Fax: +40 256/407066, Adresa internet (URL): www.dgaspctm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de " produse de panificatie"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele din subordinea DGASPC Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de " produse de panificatie"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala contractata pana la 31.12.2013 este de 294992 u.m, la care se adauga posibilitate de prelungire cu 4 luni, prin act aditional cf HG 925/2006, actualizata , art.6, alin.3 cu o cantitate 147478 u.m
Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2013:471622, 3 lei, la care se adauga posibilitate de prelungire(4 luni) cu o valoare estimata de 235776, 7 lei, rezultand o valoare totala estimata pe 12 luni 707399 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 471, 622.3 si 707, 399RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitatea de prelungire cu 4 luni prin act aditional, cf HG 925/2006, art.6, alin 3
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In conformitate cu art.43^1, alin 2 din HG925/2006, actualizata. Cuantum: 5659lei (1, 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA) Pentru operatorii economici care constituie garantia in valuta echivalenta lei/valuta se va face la cursul BCE ( Banca Centrala Europeana)din data de : cu 5 zile inainte de data deschiderii ofertelor , neluandu-se in calcul ziua deschiderii ofertelor.Modalitatile de constituire a garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de plata inclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie (modalitati prevazute in art. 86, alin. (5) din HG 925/2006, actualizata). Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 47TREZ 6215006XXX005136, Trezoraria TimisoaraDovada platii garantiei de participare se va prezenta cel tarziu in sedinta de deschidere.(conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b din OUG34/2006, actualizata, perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 din HG 925/2006, actualizata si modificata; si art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata.IMM-urile beneficeaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004. Se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, actualizata, . Astfel, se va constitui in procent de 5% din pretul contractului, fara TVA , dupa semnarea contractului.Daca se opteaza prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, prevazute la alin.3, art.90 din HG 925/2006, actualizata , contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la Trezoraria Statutului din cadrul organului fiscal competent. Suma initialacare se depune de catre ofertant , in acest caz, la deschiderea acestui cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5 %din pretul contractului .Pe parcursul derulariicontractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesivedin sumele datoratesi cuvenite contractantului pana la concurenta sumeistabilite drept garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari sau completarea si prezentarea formularului 12 A)
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOUG34/2006, actualizata(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si compleatrile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B).
-Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta
-Completarea si prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prev art.69^1din OUG 34/2006 ?, actualizata si modificata . In cazul asocierii , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Totodata, declaratia va fi completata si de catretertul sustinator.
Persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Timis sunt : Director General-Aurelia Anciu ; Director General Adjunct Protectie Sociala si Director Executiv Protectia Drepturilor Copiilor - Rodica Negrea; Director Executiv Protectia Persoanelor Adulte ? Dana Ilcau; Director General Adjunct Economic-Popa Mariana; Sef Serviciu Investitii, Achizitii si Contractari Servicii Sociale- Tatiana Lizarraga;Persoane cu functii publice de executiein cadrul Serviciului Investitii, Achizitii si Contractari Servicii Sociale- Balint Verginica; Popescu Mihaela; Mariana Brebenar; Maldarescu Alina; Herinean Carmen
-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte( in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul) -Persoane juridice/fizice romane=Prezentarea certificatului constatator emis de Registrul Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC Nota! Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata-Persoane juridice/fizice straine=Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, valabil la data limita de depunere, sub forma de traducere legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiaridin care sa rezulte livrarea de produse similare in valoare de minim235811 lei
Informatii privind subcontractantii
Autorizatii sanitare emise de catre Directia de Sanatate Publica pentru spatiu si a autovehicolele cu care se va face transportul produselor ce reprezinta obiectul contractului((conform Ordinului nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire a cerintei : Completarea Formularului 12 D, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati, formular insotit de dovada Livrarilor de produse : prezentareade certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarea de produse se realizeaza printr-o declaratiea operatorului economic- Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCECompletarea Formularului 12 G , ofertantii care se prezinta cu subcontractanti sunt obligati sa completeze acest formular.Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor pentru spatiu emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta Alimentelor sau echivalent((conform Ordinului nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor)si Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijlocele de transport al produselor de origine nonanimala emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta alimentelor sau echivalent((conform Ordinului nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
exista faza finala electronica , conf art.164-165 din OUG 34/2006, ofertele admisibile vor paticipa la o runda de licitare, imbunatatind oferta de pret
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2013 11:00
Locul: P-ta Regina Maria, Nr.3 ( sediul DGASPC Timis)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare despre licitatia electronica? In vederea realizarii etapei electronice, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati sa-si imbunatateasca oferta de pret. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate automata si transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor respectivi, la adresa de posta electronica(e-mail) inregistrata ca adresa de contact? ofertantii vor participa la 1 runda de licitare, imbunatatind oferta de pret.? Ofertantii trebuie sa fie inregistrati (inscrisi)in SEAPIn cadrul procesului de licitatie electronica, procesul repetitiv se va referi numai la pret, deoarece criteriul de atribuire stabilit este pretul cel mai scazut..In termen de 3 zile de la finalizarea ultimei runde de licitare, ofertantul desemnat castigator va transmite autoritatii contractante, in scris , in original, Formularul de oferta si anexa detailata pe fiecare produs in parte ( pret/ produs).Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, Ofertantii pot vedea nr. de participanti inscrisi la licitare , Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului. Nu se va utiliza pasul de licitare .In cazul in care procedura este offline si dupa realizarea etapei finale de licitare electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu OUG 34/2006, actualizata si modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta regina Maria, Nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Tel. +40 256490281, Fax: +40 256407066, Adresa internet (URL): www.dgaspctm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2013 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer