Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de 12.500 to mixtura asfaltica BAPC 16, defalcata pe loturi :


Anunt de participare numarul 142524/15.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Adresa postala: Str. George Cosbuc, nr. 40, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110103, Romania, Punct(e) de contact: Valeria Vasilca, Tel. +40 0248210062, Email: [email protected], Fax: +40 0248210062, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de 12.500 tomixtura asfalticaBAPC 16, defalcatape loturi :
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: drumuri judetene din cadrul Districtelor : Harsesti ;
Cateasca ; Pitesti ;
Bajesti ; Curtea de Arges ?
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de 12.500 tomixtura asfalticaBAPC 16, defalcatape loturi : - LOT I , 2.500 t pentru executia lucrarii : Reparatii asfaltice pe drumuri judetene din cadrul Districtului Harsesti ;
- Lot. II , 2.500 t pentru executia lucrarii : Reparatii asfaltice pe drumuri judetene din cadrul Districtului Cateasca ;
- Lot. III , 2.500 t pentru executia lucrarii : Reparatii asfaltice pe drumuri judetene din cadrul Districtului Pitesti ;
- Lot. IV , 2.500 t pentru executia lucrarii : Reparatii asfaltice pe drumuri judetene din cadrul Districtului Bajesti ;
- Lot. V, 2.500 t pentru executia lucrarii : Reparatii asfaltice pe drumuri judetene din cadrul Districtului Curtea de Arges ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113810-6 - Imbracaminte de uzura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionareaa12.500 tomixtura asfalticaBAPC 16, defalcatape loturi: - Lot I , 2.500 t pentru executia lucrarii : Reparatii asfaltice pe drumuri judetene din cadrul Districtului Harsesti ;
- Lot. II , 2.500 t pentru executia lucrarii : Reparatii asfaltice pe drumuri judetene din cadrul Districtului Cateasca ;
- Lot. III , 2.500 t pentru executia lucrarii : Reparatii asfaltice pe drumuri judetene din cadrul Districtului Pitesti ;
- Lot. IV , 2.500 t pentru executia lucrarii : Reparatii asfaltice pe drumuri judetene din cadrul Districtului Bajesti ;
- Lot. V, 2.500 t pentru executia lucrarii : Reparatii asfaltice pe drumuri judetene din cadrul Districtului Curtea de Arges
Valoarea estimata fara TVA: 2, 875, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de : lotul 1 ? 10.000, 00 lei, lotul 2 ? 10.000, 00 lei, lotul 3 ? 10.000, 00 lei, lotul 4 ? 10.000, 00 lei, lotul 5 ? 10.000, 00 lei. Pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile .- valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor ;
- Conform art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006 : -?ART. 86 - (1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ??b) In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respins contestatia, conform art. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A. nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank, suma de: pentruLot. I :4.355, 00 lei, Lot. II :4.355, 00 lei, Lot. III :4.355, 00 lei, Lot. IV :4.355, 00 lei si Lot. V :4.3550, 00 lei, din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?Acest punct va fi introdus in cuprinsul instrumentului de garantare.-Depunerea la caseria autoritatii contractante in numerar .- Ordin de plata in cont nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank confirmat de banca emitenta-Dovada garantiei de participare in original se va atasa la scrisoarea de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine oferta.-Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5 % din valoarea fara TVA, a contractului.Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin una din urmatoarele modalitati: a) retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partialeb) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Restituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din modalitatile prevazute la art. 92 alin. 3 din HG nr. 925/2006 daca nu se ridica pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse- Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare .
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor din OUG 34/2006 art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta minima obligatorie.Se solicita :
Completare formular nr. 6 - Declaratie privind eligibilitatea.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor din OUG 34/2006 art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta minima obligatorie.Se solicita :
Completare formular nr. 11 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.
3) Cerficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, prezentat in original saucopie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ;
OBSERVATII.
Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? .
Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi respinse. Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu .4)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, prezentat in original sau copie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.
OBSERVATII.
Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? .
Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local vor fi respinse.
Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu .5) Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare prin Legea 337/2006 aprobatacu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta minima obligatorie .
Se solicita :
Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul - Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : - Ivascu Sorin ? Director General ;
- Petrescu Aurel ? Presedinte Consiliu Administratie ,
- Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie ;
- Bobeica Barbu- Gheorghe- membru Consiliu Administratie ,
- Stoicea Alin ? membru Consiliu Administratie
- Uretu Claudia ? Director Economic ;
- Danaiata Julieta - Inginer
- Aldea Elena ? Sef serviciu Proiectare
- Donoiu Grigore Emil ? Economist
- Grigore Maria ? Sef Sector
- Pintilie Iuliana ? Subinginer
- Anghel Florentina Alina ? Subinginer
- Radulescu Gabriela ? Subinginer
- Iordanescu Constantin - Inginer
- Ratoi Ion - Sef Serviciu P.U.P
- Soare Minodora ? Sef Serviciu Investitii
- Malai Rebeca ? Responsabil lungime drumuri
- Stanciu Mircea - Consilier Juridic- Vasilca Valeria - Sef Birou Licitatii-Achizitii- Secuiu Aurelian ? Sef Sector Productie
- OneataDragos ? Responsabil Preturi
- Dobrescu Stefanel - Sef District
- Crinu Gheorghe - Sef District
- Soare Gheorghe - Sef District
- Hiru Cornel - Sef District
- Predescu George- Sef District
este exclus din procedura de atribuire?.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor din OUG 34/2006 art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).6) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta minima obligatorie:
Se solicita :
Completare formular nr. 7- Declaratie privind calitatea de participant la procedura .7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta minima obligatorie :
Se solicita :
Completare formular nr. 17 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. 1 ) Persoane juridice/fizice romane.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Obiectul de activitate al operatorului economic ( obiectul contractului ) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta minima obligatorie:
Se solicita : Se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/copie legalizata notarial sau copie certificata? conform cu originalul ?.Pentru ofertantii clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata notarial sau copie certificata ? conform cu originalul ? . Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente.
Cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/copie legalizata/copie conform cu originalul .Cifra de afaceri globala? completare formular nr. 10Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectivANULCURS EURO20104, 209920114, 237920124, 4560
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii3 ani
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic .Ofertantul ( sau producatorul ) trebuie sa detina :
- minim o statie de preparare mixtura asfaltica ( proprie, in chirie, colaborare, etc. ) pe raza de administrare a drumurilor din judetul Arges . Pentru a demonstra indeplinirea acestei cerinte se va atasa lista cu statiile de furnizare de asfalt ( care va include adresa si datele de contact ale fiecareia ), si care va devenii anexa la contract .- Laborator autorizatsau contract de colaborare cu un laborator autorizat ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 11 - Lista principalelor livrari in ultimii3 aniOfertantul ( sau producatorul ) trebuie sa detina : - minim o statie de preparare mixtura asfaltica ( proprie, in chirie, colaborare, etc. ) pe raza de administrare a drumurilor din judetul Arges . Pentru a demonstra indeplinirea acestei cerinte se va atasa lista cu statiile de furnizare de asfalt ( care va include adresa si datele de contact ale fiecareia ), si care va devenii anexa la contract .- Laborator autorizatsau contract de colaborare cu un laborator autorizat ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2013 11:00
Locul: Pitesti, str. George Cosbuc, nr. 40, et. 2, birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele prezentate de catre operatori sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor clasati pe primul loc care au oferit preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul final cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, in conditiile O.U.G. 34/2006 cu modificarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI ARGES RA
Adresa postala: Strada George Cosbuc, nr. 40, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110103, Romania, Tel. +40 0248210062, Email: [email protected], Fax: +40 0248210062
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2013 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer