Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de 2 buc de vehicole de compactare a deseurilor.


Anunt de participare numarul 133356/24.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ECO CSIK SRL
Adresa postala: Sansimion, str. Nagy Mezo 711/B, Localitatea: Sansimion, Cod postal: 537285, Romania, Punct(e) de contact: Gavril Mihalyfalvi Carol, Tel. +40 366501000, Email: [email protected], Fax: +40 366501000, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital public
Activitate (activitati)
Altele: servicii de transport a deseuri menajere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de 2 buc de vehicole de compactare a deseurilor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Nagymezo, nr. 711 B Sansimion, jud. Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 2 buc. de autovehicole noi pentru transportul deseurilor nepericuloase.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
34144512-0-Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 buc de vehicole de colectarea deseurilor menajere
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 7.449, 67 RON. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii contestatiei de catre CNSC potrivit art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, se vor retine sumele calculate conform prevederilor art.278 indice1 din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul societatii comerciale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formularnr. 1- Declaratie privind eligibilitatea, Completare formularnr. 2-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Completare formular nr. 3 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat si bugetul local care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele.Documenteedificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL? pe fiecare pagina, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Completarea formular nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691. Persoane cu functii de decizie: Mihalyfalvi Carol Gavril-presedinte consiliul de administratie, Kassay Janos-administrator, Karda Nelli-contabil sef, Pal Tamas-director adjunct, Szoke Domokos-viceprimar. Completare formular 4A - se va solicita certificat cu oferta independenta conform ORDIN 314/2010. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate. Certificatul trebuie sa fie valabil in data depunerii ofertei, trebuie depus in original, copie legalizata sau cu stampila conform cu originalul. In situatia in care ofertantul este clasat pe primul loc si depune in copie simpla, inainte de comunicarea rezultatului aceasta trebuie depus in copie legazliata sau original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara.Bilant contabil pe anii 2008, 2009, 2010, inregistrat de DFP (copie).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica.Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani
Ofertantii vor face dovada finalizariiin ultimii 3 ani a cel putin uncontract care a avut ca obiect furnizarea de utilaje similarein valoare de minim200.000 EUR fara TVA. Aceasta poate fi dovedit prin contract sau/si prin proces verbal de predare primire si/sau proces verbal de punere in functiune.
Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Algoritmul de caclul: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim de 51 puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Punctaj oferta financiara ofertant=(pret minim dintre ofertele primite/pret ofertat)*51
2.
Durata de livrare
39%
Descriere: Algoritmul de calcul: a. Se acorda 39 puncte pentru livrarea cea mai rapida. b. Pentru alta durata de livrare decat cel prevazut la punctul a. se va calcula astfel Punctaj durata de livrare = (Durata de livrare minima dintre ofertele primite / Durata de livrare ofertat ) x 39. Durata de livrare se va exprima in zile.
3.
Garantia acordata
10%
Descriere: Algoritmul de calcul: a)Se acorda 10 puncte pentru garantia maxima exprimat in luni. Pentru alt termen decat cel prevazut la punctul a) se va caclula astfel: Punctaj garantie oferita=(Garantie oferita/Garantia maxima oferita dintre ofertele primite)*10. Garantia minima este de 12 luni (sub aceasta perioada se considera oferta neconforma), garantia maxima ce se poate acorda este de 60 luni. Punctajul final fiind insumarea punctelor a celor trei factori.
Punctaj maxim componenta tehnica: 49
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 13:00
Locul: Sansimion, str. Nagy Mezo 711/B, jud. Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AI OPERATORILOR ECONOMICI CARE DEPUN OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor cu punctaj egal se va cere reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ECO CSIK SRL
Adresa postala: str.NAGYMEZO nr 711B, Localitatea: Sansimion, Cod postal: 537285, Romania, Tel. +40 366501000, Fax: +40 366501000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2012 20:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer