Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de 650 eurocontainere zincate, de 1100 l, cu capac metalic semirotund(capacitatea de incarcare 440 Kg) pentru deseuri


Anunt de participare numarul 31803/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. PRESCOM S.A.
Adresa postala: Strada Fantinilor , Numarul 1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320060, Romania, Punct(e) de contact: Flavius Giarmati, Tel.0255212620, Email: [email protected], Fax: 0255214155
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de 650 eurocontainere zincate, de 1100 l, cu capac metalic semirotund(capacitatea de incarcare 440 Kg) pentru deseuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul institutiei S.C. Prescom S.A. Resita, Str. Fantanilor nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de 650 eurocontainere zincate, de 1100 l, cu capac metalic semirotund(capacitatea de incarcare 440 Kg) pentru deseuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28213800-6 - Containere pentru deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de 650 eurocontainere zincate, de 1100 l, cu capac metalic semirotund(capacitatea de incarcare 440 Kg) pentru deseuri
Valoarea estimata fara TVA: intre 215, 150 si 387, 270RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.11.2007 pana la 26.11.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 0, 5% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1936, 35 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Unul sau mai multi operatori economici care se pot asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Participantii vor depune urmatoarele documente: - cerere de participare insotita de copie dupa ordinul de plata si extrasul de cont care sa faca dovada achitarii garantiei de participare in contul BRD, Cod IBAN RO21BRDE110SV01464641100 deschis la BRD Resita;
- copie dupa chitanta care dovedeste cumpararea caietului de sarcini;
- copie dupa chitanta prin care a achitat garantia de participare la licitatie;
- imputernicirea acordata persoanei care participa la licitatie daca este cazul.Persoanele juridice vor depune: 1. Copie dupa Codul Unic de Inregistrare la Registrul Comertului;
2. Bilantul contabil si contul de profit si pierdere sau situatii financiare pentru ultimul exercitiu financiar;
3. Scrisoare de bonitate financiara eliberata de o societate bancara romana;
4. Dovada privind achitarea obligatiilor fiscale catre toti creditorii bugetari, prin prezentarea unui Certificat de Atestare Fiscala eliberat de organul fiscal competent;
5. Declaratia pe proprie raspundereca nu se afla in reorganizare juridica sau faliment.Neprezentarea de catre participanti a oricaruia dintre documentele prevazute conduce la eliminarea acestora.In cazul adjudecarii, modalitatea de plata se va stabili prin contractul de vanzare-cumparare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil si contul de profit si pierdere sau situatii financiare pentru ultimul exercitiu financiar;
2. Scrisoare de bonitate financiara eliberata de o societate bancara romana;
3. Dovada privind achitarea obligatiilor fiscale catre toti creditorii bugetari, prin prezentarea unui Certificat de Atestare Fiscala eliberat de organul fiscal competent;
4. Declaratia pe proprie raspundereca nu se afla in reorganizare juridica sau faliment.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini si conditiile la licitatie se pot procura de la SC Prescom SA Resita pana la data de 30.10.2007 prin virament sau plata pe loc
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 10:00
Locul: Locul deschiderii ofertelor se va face la sediul S.C. Prescom S.A., Str. Fantanilor, nr.1, Resita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Panici Iota - Presedinte;Tepeneu Luminita - Secretar;Radu Stana - Membru;Ioja Corina - Membru;Boteanu Dan - Membru.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 498.054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform precizarilor din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. Prescom S.A. Resita si Compartimentul de Achizitii Publice al S.C. Prescom S.A. Resita
Adresa postala: Str. Fantanilor, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320060, Romania, Tel.0255 215.375, Email: [email protected], Fax: 0255 214.155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer