Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionarea de alimente pentru micul dejun constand in lapte, corn si fructe in baza OUG 96/2002 actualizata privind acordarea de produse lactate si panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat precum si pentru copii prescolari


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.600.005 RON

Castigatorul Licitatiei: SC ZAD TIARA SRL
Anunt de atribuire numarul 121945/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Trifan, Tel. +40 259437000, Email: [email protected], Fax: +40 259409406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
achizitionarea de alimente pentru micul dejun constand in lapte, corn si fructe in baza OUG 96/2002 actualizata privind acordarea de produse lactate si panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore; a OUG 24/2010 privind implementarea programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli si a celorlate acte normative care reglementeaza acest domeniu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MUNICIPIUL ORADEA
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de alimente pentru micul dejun constand in lapte, corn si fructe in baza OUG 96/2002 actualizata privind acordarea de produse lactate si panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore; a OUG 24/2010 privind implementarea programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli si a celorlate acte normative care reglementeaza acest domeniu
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15813000-0 - Alimente pentru micul dejun (Rev.2)
03222321-9-Mere (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 600, 004.61RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 6913 Denumirea: furnizare transport si distributie a produselor constand in mere
V.1) Data atribuirii contractului 18.01.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC ZAD TIARA SRL
Adresa postala: STR LIBERTATII NR 16 AP 1, Localitatea: ARAD, Cod postal: 5213666, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 205037.69 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 188085.76 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 6914 Denumirea: furnizare transport si distributie a produselor lactate (lapte )
V.1) Data atribuirii contractului 18.01.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ZARAND LACTATE SA
Adresa postala: Com. Baia de Cris, Loc. Risculita, Nr.4., Localitatea: Baia de Cris, Cod postal: 335200, Romania, Tel. 0744561898, Email: [email protected], Fax: 0254612754
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1029870.22 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 913594.55 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 6912 Denumirea: furnizare transport si distributie a produselor de panificatie-cornuri-
V.1) Data atribuirii contractului 18.01.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DORBOB PROD S.R.L.
Adresa postala: STR. ALUMINEI NR.25, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410313, Romania, Tel. 0259/244055, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259/244055
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 531545.92 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 498324.30 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
SECTIA COMERCIALA A TRIBUNALULUI BIHOR
Adresa postala: STR PARCUL TRAIAN NR 10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 30 ZILE DE LA DATA COMUNICARII ACTULUI CONFORM LEGII CONTENCIOSULUI ADMINISTRATIV NR 554/2004
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala: STR PIATA UNIRII NR 1, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 4100100, Romania
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer