Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitionarea de aplicatii informatice? pt. proiectul ?Calitate si performanta in educatie prin dezvoltarea si implementarea unei solutii de E-learning la nivelul Inspectoratului Scolar Judetean Harghita?, simbol SMIS ? CSNR 23001


Anunt de participare numarul 132971/11.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii nr.5, et.3, cam.323, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: Levente Csukas, Tel. +40 266312514, Email: [email protected], Fax: +40 266312148, Adresa internet (URL): http: //www.isjhr.eduhr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitionarea de aplicatii informatice? pt. proiectul ?Calitate si performanta in educatie prin dezvoltarea si implementarea unei solutii de E-learning la nivelul Inspectoratului Scolar Judetean Harghita?, simbol SMIS ? CSNR 23001
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Miercurea Ciuc
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aplicatie instruire sincrona/asincr.- ISJ si licee, Aplicatie management situatie elevi, Soft de back-up?13 servere, Suport curs Mentenanta, Suport curs Utilizare, Instruire personal beneficiar-mentenanta, Idem-utilizare, Dezvoltare continut initial cursuri scolare (15/lic)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48931000-3 - Pachete software de formare profesionala (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati totale de produse indicate in listele de cantitati aferente aplicatiilor informatice elaborate in cadrul proiectului tehnic atasat, compunandu-se din : a.) aplicatia de management a situatiei elevilor la licee si ISJ(SIGe) ? pentru 1+10 locatii
b.) aplicatia de instruire sincrona si asincrona atat la ISJ cat si la licee (SIIO) ? pentru 1+10 locatii
c.) soft de back-up ? aplicatia de back-up la licee si la ISJ ? pentru 3+10 locatii
d.) continut initial SIIO la ISJ ? dezvoltarea continutului initial pentru sistemul de invatare in cadrul ISJ (Suporturi de curs pentru modulul I ?Mentenanta? (administrarea SIIO si SIGe)) ? pentru 1+10 locatii
e.) continut initial SIGe - dezvoltarea continutului initial pentru platforma de management a elevilor (Suporturi de curs pentru modulul II ?Utilizarea platformelor SIIO si SIGE?)
f.) organizare de cursuri de formare profesionala a personalului care utilizeaza produsele software implementate si a personalului care asigura mentenanta solutiei
g.) continutul initial cursuri scolare (dezvoltarea cursurilor 15 cursuri-liceu)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 189, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie 12000 RON, constit.cf. art 86/HG 925/2006, art. 43 si 278 din OUG 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant.emis de o soc. bancara/de asig. in original, sa fie irevocabila Instrumentul de garantare poate fi: Scrisoare de garantie Formular 15 OP in cont RO21TREZ3515005XXX000181 al ISJ HARGHITA deschis la Trezoreria M.Ciuc Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor-Formular 16 Termen valabilitate: min.90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate Oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteisau nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei In cazul unei contestatii la CNSC, in cazul in care CNSC respinge contestatia respectiva, se vor retine suma de 4970 RON cf. art. 278 indice 1 alin (1) din OUG 34/2006 Cuantumul garantiei: 5 % din pretul estimat al contractuluiPoate fi constituita prin : - Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Perioada de garantie a produselor solicitate : minim 5 ani de la livrare si instalare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr. finantat din FEDR 2007?2013, prin POS CCE, Axa III. TIC ptr. sect.privat si public, Dom.Major2.Dezv. si cresterea eficientei serv. publ.electronice, Op.3. Sust implem. de aplic. de E-Educatie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completare formular specific situatiei personale a ofertantului
Completare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat2. Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006
Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Prezentare
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele
In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat
Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei.
Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3. Evitarea conflictului de interese
Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va tine cont de modificarea art. 69 indice 1, cf Lg 279/2011.
Persoana cu func?ii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ferencz Salamon Alpar, inspector scolar general, Csukas Levente, contabil sef, Garbea Petru-Ioan, manager de proiect, Miklos Csaba, asistent manager proiect
In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.4. Participarea cu oferta independenta
Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Completare Formular nr. 5.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.- //-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti
Atentie!
Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. 1. Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii
Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.
Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului situat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Se cere ca ofertantul sa prezinte documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale in conformitate cu art. 1811, lit c din OUG 34/2006 si raportat la art. 971 din HG 925/2006. Se prezinta minim un document constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971din HG nr. 925/2006.
Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.
In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Informatii privindsituatia economico-financiara ca cifra medie de afaceri globala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani intregi (31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 sau 2009, 2010 si 2011) sa fie de minim 1.000.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.Se solicita Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila si cu stampile si semnaturi lizibile.
Persoanele juridice straine:
Se solicita bilantul contabil pentru anii 2008, 2009 si 2010 sau 2009, 2010 si 2011, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Experienta similara profesionala a ofertantului realizarea integrala a cel putin unui contract similar ca natura si complexitate, in valoare de minim 70.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE. In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor.
2 Capacitate profesionala - Informatii privind personalul de specialitate: manager de proiect, custudii sup. de lunga durata, ininformatica/IT, Responsabil cu controlul calitatiicu studii de lunga durata in informatica sau IT, cu exp. prof. in domeniu, prin participarea la cel putin un contract similar, traineri pentru instruire
3 Informatii privind asociatii (daca este cazul)In cazul asocierii a mai multi op. ec, pentru situatia ec.-financiara si pentru capacitatea tehn. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati.
4 Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)Subcontr.nu prezinta documente de calificare, dar capacit. lor tehn.-prof se ia in consid
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
333
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 11:00
Locul: Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Harghita : Miercurea Ciuc, Piata Libertatii nr. 2 etaj III.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, Reprezentantii oficiali ai UCVAP,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantat din FEDR 2007?2013, prin POS CCE. Se incadreazain Axa Prioritara III. Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, Domeniul Major de Interventie 2. Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice, Operatiunea 3. Sustinerea implementarii de aplicatii de E-Educatie.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In caz de egalitate de preturi intre doi sau mai multi ofertanti situati pe primul loc, se va solicita depunerea de noi oferte finaciare in plicuri sigilate, pana la departajarea finala.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare luarii la cuno?tin?a a documentului atacat conform art. 2562din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean Harghita
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 5. jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530104, Romania, Tel. +40 266312514, Email: [email protected], Fax: +40 266312148, Adresa internet (URL): www.isjhr.eduhr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2012 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer