Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitionarea de asigurari facultative de avarii (CASCO) fara fransiza, pentru autoturismele AMPNDR?


Anunt de participare numarul 129663/01.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 24, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020931, Romania, Punct(e) de contact:  Cristiana Vlada, Tel. 021 3078 524, Email:  [email protected], Fax:  021 3078 606, Adresa internet (URL):  www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitionarea de asigurari facultative de avarii (CASCO) fara fransiza, pentru autoturismele AMPNDR?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Principalul loc de prestare:
Romania - Bucuresti si in toate localitatile din tara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului il reprezinta achizitionarea de asigurari facultative de avarii (CASCO) fara fransiza, pentru autoturismele AMPNDR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de asigurari facultative de avarii (CASCO) fara fransiza, pentru autoturismele AMPNDR, conform Caietului se sarcini sectiunea II
Valoarea estimata fara TVA: 98, 293RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 1965LEI, .Garantie de buna executie: 10% din pretul contract semnat, fara TVA, instum garantare emis soc bancara/soc asig
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National pentru Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarat privind eligibilitateaDeclarat privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declarat privind cal de particip la procedura
Certif particip la licitatie cu oferta independenta
Cazier judiciar al reprezentantului/lor legali al/ai ofertant.
Certif atestare fiscala, valabil la data deschid ofert
Certif fiscal privind plata impozite si taxe locale, valabil la data deschiderii oferte
Certif constatator emis de ORC sau echivalentCertif inregistrare emis de ORC
Pt pers juridice/fizice straine:
Se vor prezenta ca docum relevante doc considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Declarat privind sanatatea si protectia muncii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale din Sectiunea IV a documentatiei de atribuire.
Bilanturile Contabile pentru anii 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.
Media cifrei de afaceri globala pentru anii 2009 si 2010 trebuie sa fie de minim 20.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara -Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3ani (conform Formularului nr. 6 inclusiv Tabelul din sectiunea IV a documentatiei de atribuire(copii dupa contracte sau recomandari, precum si alte documente care sa ateste valoarea de minim 10.000 euro acontractelor ? spre exemplu: rapoarteaprobate, documente de receptie, documente contabile etc).b)Implementarea sistemului de management al calitatii ISO SR EN ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, contract(e) de servicii avand ca obiect serviciile de asigurari facultative de avarii (CASCO)la care participarea ofertantului a fost in valoare de minim 10.000 euro fara TVA.b)b) Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/S/11/00/17/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2011 13:00
Locul: Sediul MADR, Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este cofinantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala:  Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020924, Romania, Tel. 021 3078 524, Email:  [email protected], Fax:  0213078 606, Adresa internet (URL):  www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2011 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer