Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA DE AUTOSPECIALA DE DESCARCERARE IN CAZURI DE ACCIDENTE.


Anunt de participare numarul 52889/20.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: BANCIU TEODOR DUMITRU, Tel.0269/553512, 553572, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA DE AUTOSPECIALA DE DESCARCERARE IN CAZURI DE ACCIDENTE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oras Saliste, str.Steaza, nr.9 jud Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE DE AUTOSPECIALA DE DESCARCERARE IN CAZURI DE ACCIDENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIONAREA DE AUTOSPECIALA DE DESCARCERARE IN CAZURI DE ACCIDENTE
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 6500 lei, Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului , fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILEALOCATE DE GUVERN IN ACEST SCOP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
INDIVIDUAL CA PERSONAE JURIDICE SAU IN ASOCIERE.OPERATORII ECONOMICIASOCIATI CARORA LI S-A ATRIBUIT CONTRACTUL AU OBLIGATIA SA-SI LEGALIZEZE ASOCIEREA INAINTEA SEMNARII CONTRACTULUI.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- garantia de participare la licitatie-inscrierea in registrul Comertului, copie- statut pentru obiect de activitate- declaratie privind neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2007- declaratie de eligibilitate- certificat fiscal eliberat de M.F.P. valabil la 31.03.2008 care sa ateste ca nu au restante la bugetul de stat- certificat fiscal eliberat de la Biroul Impozite si Taxe Saliste daca au sediul sau punct de lucru pe raza orasului Saliste valabil la 31.03.2008- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la 31.03.2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul Bilant Contabil, in copie, fiecare fila semnata si stampilata, -Balanta de verificare, semnata si stampilata, la data de 31.03.2008, fisa de informatii financiare,
In cazul persoanelor fizice autorizate sau asociatiilor familiare trebuie sa prezinte copie dupa declaratia de impunere pentru anul in curs de la organul financiar
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor furnizarisimilare executate in ultimii 3 ani-fisa de experienta similara
- documente care atesta certificarea privind standardele de calitate ISO9001, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA PRIMARIEI ORAS SALISTE DIN STR.BAII, ORAS SALISTE, JUD SIBIU sau CU OP in contul RO62TREZ58521360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2008 10:00
Locul: Primaria Oras Saliste, str.Steaza, nr.9 jud.Sibiu - Sala de Sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria Oras Saliste
Adresa postala: Saliste, str.Steaza, nr.9 jud.Sibiu, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Tel.0269/553512, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Oras Saliste BIROU JURIDIC
Adresa postala: Saliste, str.Steaza, nr.9 jud.Sibiu, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Tel.0269/553512, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2008 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer