Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de autoturisme pentru activitati specifice pentru AMPNDR


Anunt de participare numarul 145150/24.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: B-dul Carol I nr. 2-4, sector 3, Tel. +40 213072472, In atentia: Mihaela Solomon, Email: [email protected], Fax: +40 213078606, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de autoturisme pentru activitati specifice pentru AMPNDR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al prezentului proiect este achizitionarea de autoturisme pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii Autoritatii de Management pentru Programul National de Dezvoltare Rurala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
42 autoturisme
Valoarea estimata fara TVA: 2, 683, 058.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de Participare: 53.661 LEI, se constituie in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul i?i extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Daca ofertantul refuza extinderea valabilita?ii va fi exclus din procedura. Instrumentul de garantare se va emite in favoarea MADR ?i trebuie sa prevada daca plata garan?iei se va executa: a) condi?ionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) necondi?ionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declara?iei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul unei asocieri, Instrumentul de garantare va fi emis in numele ?i pentru liderul asocierii. Se accepta un singur instrument de garantare care sa acopere integral suma men?ionata mai sus. Date necesare pentru constituirea garantiei de participare: COD FISCAL: 4221187 ATCPMB ? SPLAIUL UNIRII NR. 6-8, SECTOR 4, BUC COD IBAN: RO33TREZ7005005XXX000152. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma ?i avand perioada de valabilitate solicitata mai sus, vor fi respinse in cadrul ?edin?ei de deschidere a ofertelor. Garan?ia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile ?i completarile ulterioare. In masura in care CNSC respinge o eventuala contesta?ie, autoritatea contractanta va re?ine contestatorului o suma potrivit dispozitiilor art. 278^1, alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006. Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului semnat, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratii privind eligibilitatea
Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 din Sectiunea III- Formulare, a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
NOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 din Sectiunea III- Formulare, a prezentei documentatii de atribuire
Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, (original, copie legalizata sau conform cu originalul)Autoritatea contractanta va exclude ofertanul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prev. art. 9 din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011.
Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (original, copie legalizata sau conform cu originalul);
Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prev. art. 9 din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011.
III.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta obligatorie completarea si prezentarea Formularului nr. 12 din Sectiunea a III- Formulare a prezentei documentatii de atribuire
IV.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - completarea si prezentarea Formularului nr. 9 din Sectiunea III- Formulare a prezentei documentatii de atribuire (se va completa si de catre eventualii subcontractanti/terti sustinatori).Persoane cu functii decizionale:
Daniel CONSTANTIN - MinistruAchim IRIMESCU ? Secretar de Stat
Mihai HERCIU-Director General AM PNDR
Valentin TOMA-Director General Adjunct AM PNDR
Marian RADU - Director
Laurentiu LUPU -Sef serviciu
Bogdan ALECU-Sef serviciu
Dan IONITA -Sef serviciu
Mihaela Solomon - Consilier Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor furnizari de bunuri in ultimii trei ani
Cerinta minima: minim un contract de furnizare autoturisme in valoare minima de 2.500.000 lei.Certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa ateste livrarea de produseIn cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant in cadrul contractului mentionat in Tabel, la calcularea valorii minime de 2.500.000 lei se va lua in considerare procentul realizat de asociat/subcontractant din pretul total al contractului respectiv.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ .
Formularul nr. 6 inclusiv Tabelul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 6 inclusiv Tabelul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/B/13/00/18/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2013 10:00
Locul: MADR, Bdul Carol I, nr. 2-4, sector 3 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Serviciul Asistenta Tehnica si Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Carol I nr 2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213072472, Email: [email protected], Fax: +40 213078606, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2013 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer