Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de catre Ministerul Muncii Familiei si Egalitatii de Sanse Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane si de catre OIR POS DRU (Unitati de Implementare Phare) a unei aplicatii software d


Anunt de participare numarul 55612/17.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Adresa postala: Calea Plevnei nr. 46-48, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - Serviciul de Licitatii, Tel.+04213150207, In atentia: Mihaela Godinac, Email: [email protected], Fax: +04213150207, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de catre Ministerul Muncii Familiei si Egalitatii de Sanse Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane si de catre OIR POS DRU (Unitati de Implementare Phare) a unei aplicatii software de management al documentelor in cadrul organizatiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti si la adresa celor 13 Organisme Intermediare descrise in Fisa de Date a Achizitiei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Furnizarea, instalarea si testarea unei aplicatii software pentru managementul documentelor in cadrulAutoritatii de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane si Organsimelor Intermediare Regionale POS DRU (Unitati de Implementare Phare la nivel regional) ;
Lot 2: Furnizarea, instalarea si testarea unei aplicatii software pentru evaluarea propunerilor de proiecte transmise de promotorii de proiecte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30248100-0 - Aplicatii software (Rev.1)
30259700-6-Sistem de gestionare a documentelor (Rev.1)
72243000-0-Servicii de programare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 aplicatii software conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare lot 1- 2000 euro si lot 2- 2000 euro.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30/09/2008.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile Phare 2006, finantate de UE si bugetul de stat conform Acordului de Finantare RO2006/018-147.04.02. Platile se fac in conformitate cu Contractul de furnizare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Furnizorul are obligatia asigurarii mentenantei produselor software livrate pe o perioada determinata de 3 ani. Furnizorul are obligatia asigurarii unei perioade de interventie determinate de 3 ani, in caz de defectiune.Dreptul de autor revine AMPOSDRU- vezi Fisa de Date a Achizitiei.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Persoane juridice romane: 1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr. 34/2006;
3. Certificat constatator;
4. Adresa de la Instanta Competenta /Curtea Districtuala unde isi are sediul compania
5. Certificat de inregistrare;
6. Cazier fiscal al firmei;
7. Certificat de atestare fiscala;8. Certificat privind impozitele si taxele locale;9. Declaratie de integritate si calitatea de ofertant;
*Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana. Pentru fiecare document de calificare emis de Autoritatile din tara de origine, trebuie realizata corespondenta cu documentul similar din Romania cerut pentru persoanele juridice romane.Toate Documentele justificative conform cerintelor din Fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOT 1:1)Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (n-3, n-2, n-1)* a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii;
2)Profitul operational al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
LOT 2:1)Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (n-3, n-2, n-1)* a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii;
2)Profitul operational al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
*n se refera la anul 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOT 1:1)Sa depaseasca valoarea de 100.000 euro in domeniul de activitate aferent prezentului contract.2) Sa fie pozitiv pe ultimii trei ani financiari (n-3, n-2, n-1)LOT 2:1)Sa depaseasca valoarea de 100.000 euro in domeniul de activitate aferent prezentului contract.2) Sa fie pozitiv pe ultimii trei ani financiari (n-3, n-2, n-1)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOT 1:1) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani implinitipana la data termenului limita pentru depunerea ofertei proiecte in domeniul de activitate aferent contractului;
2)Sisteme de asigurare a calitatii, in conformitate cu standardele internationale in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, eliberate de organismele autorizateLOT 2:1) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani implinitipana la data termenului limita pentru depunerea ofertei proiecte in domeniul de activitate aferent contractului;
2)Sisteme de asigurare a calitatii, in conformitate cu standardele internationale in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, eliberate de organismele autorizate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOT 1:1) cel putin 1 proiect cu o participare a ofertantului de minim 30.000 Euro pentru fiecare proiect.2)cel putin ISO 9001 sau echivalente.LOT 2:1) cel putin 1 proiect cu o participare a ofertantului de minim 30.000 Euro pentru fiecare proiect.2)cel putin ISO 9001 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Phare RO2006/018-147.04.02.05.01.07.04
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S112-150135 din 11.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2008 12:00
Locul: MMFES AMPOSDRU, Calea Plevnei nr.46-48, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acordul de Finantare Phare RO2006/018-147.04.02
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila electronic in SEAP www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 (021) 319.51.80, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 332.12.40, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta de contestator, de un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.Pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor, daca contestatia se refera la prevederile documentatiei de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei nr.46-48, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233r, Romania, Tel.+4021 315 02 14, Email: [email protected], Fax: +421 315 02 14, Adresa internet (URL): www.mmssf.ro/website/ro/autoritate.jsp
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2008 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer